۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۱۳۵۳۴
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز:

شب قدر طلائی‌ترین فرصت برای بندگان خدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: شب قدر طلائی ترین و ناب ترین فرصت برای بندگان خالص خدا است.
مدير کل سازمان تبليغات اسلامي استان البرز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل این سازمان در مراسم زیارت عاشورا در جمع پرسنل و کارکنان این اداره گفت: شب قدر طلائی ترین و ناب ترین فرصت برای بندگان خالص خدا است.

 

حجت الاسلام مسعودی لازمه بهرمندی از این شب ها و این فرصت معنوی را زدودن هرگونه کینه و دشمنی از دلها برشمرد و اظهار داشت: اگر طالب عفو الهی و بهرمندی از رحمت واسعه حضرت حق در این شب ها هستیم ابتدا باید دل را از تمامی کینه ها و دشمنی ها پاک کنیم و از ظلم دیگران نسبت به خود بگذریم تا خداوند نیز به دلیل گذشت از بندگانش و بخشیدن آنها ما را مورد عفو و بخشش خود قرار دهد و هم از رحمت های واسعه اش ما را بهره مند گرداند.

 

وی سخنانش را با بهرگیری از اولین آیه سوره مبارکه انبیاء اینچنین ادامه داد: خداوند در این آیه شریفه می فرماید زمان حسابرسی مردم بسیار نزدیک است در حالی که آنان در غفلت به سر برده و از موضوع حسابرسی غافلند حال آنکه در خصوص ضرورت حسابرسی از معصومین علیهم السلام روایات بسیاری داریم از جمله روایتی از پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) نقل شده است که می فرماید حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوابه حساب خود برسید قبل از اینکه به حساب شما برسند.

 

حجت الاسلام مسعودی سپس با اشاره به ضرورت محاسبه نفس گفت: چه زیباست که هر کدام از ما دفترچه ای برای محاسبه اعمال خود داشته باشیم و در طول هفته به محاسبه اعمال خود بپردازیم نیت های خیر و شر خود را یاداشت کنیم سپس آنها را از یکدیگر تفکیک نموده و از گناهانی که باعث حبط عمل می‌شود بپرهیزیم./993/د102/ب4

ارسال نظرات