۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۱۴۲۹۹
معاون سیاسی سپاه:

تنش های داخلی بین مقامات رژیم صهیونیستی به شدت بالا گرفته است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که ضعف و زبونی صهیونیست ها باعث بالا گرفتن تنش و نزاع های داخلی آنها شده است، گفت: صهیونیست های اشغالگر، قومی به شدت دنیا طلب و ترسو هستند.
نتانياهو نتانياهو نتانياهو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه روز جهانی قدس، پرسنل تیپ 83 امام حعفر صادق علیه السلام، میزبان مسؤول معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.


رسول سنایی راد در تبیین حمله اخیر اسرائیل به غزه اظهار داشت: صهیونیستها با توجه به خدمتی که امروز داعش با راه اندازی درگیری و بحران در برخی از کشورهای اسلامی ایجاد کرده و با تکیه بر همسویی و همراهی تعدادی از سران مرتجع پاره ای از کشورهای منطقه با سیاستهای آنها و نیز سرگرم بودن افکار عمومی جهانی به جام جهانی فوتبال، زمان کنونی را بهترین موقعیت برای حمله به غزه تشخیص دادند.


وی افزود: صهیونیستها با احساس نگرانی از وحدت بین جنبش فتح و حماس و قدرت یافتن مقاومت، حمله سنگینی را به غزه آغاز کردند تا با ایجاد اختلاف و تضعیف گروههای فلسطینی و تخریب زیر ساختهای نظامی مقاومت، توان و قدرت برتر منطقه ای خود را به نمایش بگذارند.

 

مسؤول اداره سیاسی سپاه با اشاره به دلائل عدم موفقیت صهیونیست ها در اهداف خود، بیان داشت: علیرغم ارتباطی که اخیرا بعضی عناصر حماس با دولتهای مرتجع منطقه برقرار کرده بودند، در پیکره حماس و توده های مردمی اراده جدی جهت مقاومت وجود دارد و حتی آن دسته از نیروهایی که قدری از مقاومت فاصله گرفته بودند، اکنون متوجه اشتباه خود شده اند.

 

وی با بیان این که صهیونیستهای اشغالگر، قومی به شدت دنیا طلب و ترسو هستند، فرسایشی شدن جنگ و دست یابی مقاومت به شیوه ها و ابزار جدید جنگی را از دیگر عوامل عدم موفقیت صهیونیست ها برشمرد.

 

سنایی راد در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در واقع، تهدید اخیر صهیونیست ها برای مقاومت به فرصت تبدیل شده است، برملا شدن ضعف و عدم کارایی تاکتیک نظامی آنها و روشن شدن خوی ددمنشی و جنایتکاری آنها برای افکار عمومی جهان را از مهمترین عوامل این تغییر ذکر کرد.

 

وی با اشاره به این که ضعف و زبونی صهیونیست ها باعث بالا گرفتن تنش و نزاعهای داخلی آنها شده است، گفت: اخیرا روزنامه صهیونیستی ها آرتص نوشته بود: آقای نتانیاهو! شما که از قدرت خود حرف می زدید و همواره ایران را تهدید به جنگ می کردید؛ جنگ با ایران پیش کش! شما اکنون در غزه و امانده اید؟!

 

مسؤول اداره سیاسی سپاه، در پایان از مواضع خوب و اقدامات رییس جمهور در حمایت از مردم مظلوم غزه و تلاش ایشان جهت ارسال هر چه سریعتر کمکهای دارویی و غذایی به مردم در محاصره غزه تشکر کرد. /924/د102/ج
 

ارسال نظرات