۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۱۴۳۶۱
آیت‌الله حسینی بوشهری:

ملت ایران ثابت کرد فلسطین و غزه تنها نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه گفت: روز جهانی قدس روز مانور جهان اسلام عیله جنایت‌های صهیونیست‌ها و حامیان آنها است.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: روز جهانی قدس روز مانور جهان اسلام عیله جنایت‌های صهیونیست‌ها و حامیان آنها است.

وی راهپیمایی مردم مسلمان ایران را نشان دهنده دفاع از مظلومان، ستمدیدگان و کودکان غزه خواند و ابراز کرد: حضور پر شور مردم پیامی به ابرقدرت‌ها و صهیونیست‌ها است که تصور نکنند مردم مظلوم غزه تنها هستند.

مدیر حوزه‌های با اشاره به بیانیات امام راحل و رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی،‌ اظهار کرد: امیدواریم با این حمایت پر شور مردم مسلمان ایران اسلامی از مظلومان فلسطینی هرچه رزود تر شاهد زوال و نابودی صهیونیست‌ها باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور مردم در روز قدس را پیامی به سران کشورهای اسلامی و عربی دانست و گفت: متأسفانه سران کشورهای اسلامی سکوت مرگ باری کرده اند و شاهد جنایت‌های اسرائیل هستند اما لب فرو بسته و سخنی بیان نمی‌کنند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حضور مردم این پیام را دارد که رسالت اسلامی و عربی این کشورها کجا رفته و چرا با سکوت خود عملا جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را تأیید و حمایت می‌کنند./927/پ202/ج

ارسال نظرات