۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۱۴۳۶۲
در راهپیمایی روز قدس؛

مردم آذربایجان غربی جنایت های اسرائیل در غزه را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ با حضور پر شور و حماسی اقشار مختلف مردم، راهپیمایی روز قدس برگزار و فریاد مرگ بر اسرائیل در شهرها و مناطق مختلف آذربایجان غربی طنین انداز شد.
راهپمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مردم روزه دار، ولایتمدار و مؤمن آذربایجان غربی در سراسر استان با حضور در راهپیمایی روز قدس با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرده و خشم و نفرت خود را نسبت به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

 

مردم آذربایجان غربی همپای دیپگر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان که این روزها از جنایت های و نسل کشی و کودک کشی اسرائیل گرگ صف به خشم آمده اند، به خیابان ها ریخته و اعلام انزجار کردند.

 

مردم آذربایجان غربی اعم از پیر و جوان، زن و مرد به خیابان ها آمده با قلب های رنجور مردمان فلسطین همدردی کرده و حمایت خود را از آنان اعلام داشتند.

 

آنها با حضور خود بار دیگر به ملت های دنیا یادآور شدند که هرگز برادران و خواهران دینی خود را فراموش نکرده و تا خروج و نابودی رژیم اشغالگر قدس بر دفاع از ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهند داد.

 

فریاد های " الله اکبر" ،" فلسطین حمایتت می کنیم"،" مرگ بر اسرائیل"،" اسرائیل حیا کن، فلسطین را رها کن"، " مرگ بر آمریکا" مردم آذربایجان غربی همراه با مشت های گره کرده پیامی جزء نابودی حتمی رژیم اشغالگر قدس نداشت.

 

" یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا"، " اسرائیل ننگت باد" و " الموت الاسرائیل" از دیگر شعارهای مردم استان در محکومت جنایت های رژیم غاصب و دفاع از مردم مظلوه غزه بود.

 

راهپیمایی شهر ارومیه  در مسیر میدان ولایت فقیه، خیابان شهید منتظری – خیابان رسالت و در انتهای مصلای امام خمینی (ره) با حضور حماسی مردم ادامه داشت.

 

در مسیر چادرهای هلال احمر برای امداد رسانی به افراد و همچنین پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی برای مسلمانان غزه برپا بود.

 

در ادامه قطعنامه راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه دار و تجمع کننده در مصلای امام خمینی (ره) قرائت شد.

 

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پایان بخش راهپیمایی روز قدس در ارومیه بود./936/پ202/ب4

ارسال نظرات