۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۲۱۵۰۸۶
سیدباقر حسینی خبر داد؛

بازدید کمیسیون امنیت‌ملی از مرزهای غربی کشور

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از مرزهای غربی کشور در آینده‌ای نزدیک، بر لزوم نظارت بر وضعیت مرزها تأکید کرد.
سيد باقر حسيني

سیدباقر حسینی از بازدید اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از مرزهای غربی کشور خبر داد و گفت: به احتمال زیاد این سفر در ماه آینده انجام می‌شود اما زمان دقیق آن در نشست هیأت رئیسه کمیسیون مشخص می‌شود.

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم ارتقا امنیت مرزهای کشور تأکید کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی برای افزایش امنیت مرزها صورت گرفته است اما دستگاه‌های مربوطه باید برنامه‌ریزی بهتری را برای ارتقا این حوزه انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تحولات عراق و افزایش ناامنی در این کشور، ارتقا و تشدید اقدامات امنیتی در مزهای کشور به‌ویژه مرزهای غربی بسیار ضروری است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، با اشاره به برنامه این کمیسیون برای نظارت بر وضعیت مرزهای کشور، تصریح کرد: نظارت دقیق و کارشناسی می‌تواند کمک شایانی به بهبود وضعیت مرزها و افزایش امنیت این مناطق کند./924/د102/ج

ارسال نظرات