۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۱۵۲۲۰
وزیر اطلاعات در سمنان:

وزارت اطلاعات شمشیر برنده ای است که برای بریدن گلوی دشمنان نظام تیز شده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات در سمنان گفت: امروز آرامش و امنیت ویژگی بارز کشور ما نسبت به بسیاری از دیگر کشور‌ها است و از این رو همواره برقراری امنیت پایدار بر پایه ارزش‌های اسلامی مهمترین هدف وزارت اطلاعات است.
وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز در جریان سفر خود به استان سمنان به‌منظور معارفه مدیر کل جدید اطلاعات این استان در جلسه شورای اداری، اظهار داشت: امنیت نعمت گرانبهایی است که به لطف خدا و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زحمات همه مسئولان و خدمتگزاران به‌ویژه سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) مردم ما از آن برخوردارند.

 

وی وزارت اطلاعات را شمشیر برنده نظام اسلامی نامید که برای بریدن گلوی دشمنان ایران و اسلام تیز شده ‌است و افزود: با توجه به شرایط حال حاضر و سال‌های اخیر همسایگان کشورمان به‌ویژه مردم سوریه و عراق و بخش‌هایی از لبنان و جنایات تروریست‌ها در این کشورها اکنون ملت ما به‌خوبی جایگاه و ارزش امنیت موجود در ایران اسلامی را درک می‌کنند.

 

وزیر اطلاعات شکوفایی اقتصادی و فرهنگی جامعه را تنها با وجود امنیت در جامعه متصور دانست و تصریح کرد: این امنیت است که سبب دلگرمی و جذب سرمایه و سرمایه‌گذاران می‌شود و با شتاب گرفتن این مهم اشتغال پایدار در جامعه ایجاد شده و اقتصاد و فرهنگ اجتماعی را به سوی تعالی سوق می‌دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی تحقق حماسه اقتصادی مد نظر رهبر انقلاب را مستلزم حرکت کشور به‌سمت توسعه پایدار دانست و خاطر نشان کرد: ترویج بیش از پیش فرهنگ اسلامی و ارزش‌های انسانی در جامعه و نهادینه کردن فرهنگ اجتماعی در بردارنده اقتصاد شکوفا و امنیت پایدار می‌تواند ما را در رسیدن به شرایط مطلوب یاری کند.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه امنیت بالای موجود در استان سمنان به حدی است که گاه بر سر استان‌های همجوار خود نیز سایه می‌اندازد، اضافه کرد: خوشبختانه در استان‌های کشور شرایط امنیتی بسیار مطلوبی حاکم است و استان سمنان نیز از آن جمله است؛ دستیابی به این مهم با بها دادن به مشارکت مردم در تأمین امنیت حاصل شده است.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در کارنامه این استان در طول تاریخ انقلاب نام علمای بزرگی می‌درخشد که در مسیر اعتلای انقلاب و نظام اسلامی گام‌های بزرگی برداشته و نقش آفرینان تأثیر گذاری بوده‌اند، افزود: از درخشش چهره‌های علمی و معنوی این استان در جایگاه‌های حساس کشور همین بس که اکنون هفت نفر از اعضای مجلس خبرگان رهبری از علمای استان سمنان هستند.

 

وزیر اطلاعات همچنین از مقاومت شجاعانه مردم مظلوم غزه در برابر حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی تجلیل کرد.

 

همچنین در این مراسم از زحمات بابایی مدیرکل سابق اطلاعات استان سمنان تقدیر و آقای موسوی به عنوان رییس جدید این اداره کل معرفی شد./977/پ202/ج

ارسال نظرات