۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۱۵۲۲۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شورای تبلیغات اسلامی از مهم ترین ابزارهای نظام برای ترویج آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور و استان ها را از مهم ترین ابزارهای ترویج آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
حجت الاسلام يعقوبي - ديدار با رييس و كاركنان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد عصر دوشنبه در دیدار با رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی که به مناسبت سالروز تأسیس این شورا به فرمان امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این نهاد در برگزاری مراسم های انقلابی و مذهبی، اظهار داشت: این شورا باید سعی کند تبلیغات اسلامی را به صورت اثرگذار و پایدار در دستور کار خود قرار دهد.

 

به گفته وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مهم ترین ابزارهای نظام برای ترویج آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی در سایر نقاط دنیا به شمار می رود و به همین دلیل لازم است برنامه ریزی های این نهاد برای تحقق اهداف مزبور کارشناسی شده و مبتنی بر اصول درست مدیریتی باشد.

 

حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های این شورا در طول یک سال گذشته، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ها و مناسبت های مختلف در استان تأکید کرد.

 

وی با قدردانی از زحمات و همکاری مسؤولان و مدیران خراسان شمالی خصوصا متولیان دستگاه ها و نهادهای فرهنگی مذهبی در استان، تصریح کرد: هماهنگی و همکاری بین مدیران برای برگزاری مراسم های ملی و انقلابی سبب دلگرمی بیشتر مردم و افزایش حضور آنها در صحنه های مختلف می شود.

 

حجت الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیلاتی غیر دولتی و وابسته به نهاد نمایندگی ولی فقیه است، اضافه کرد: فلسفه تأسیس این نهاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم برای برگزاری هر چه بهتر مراسم های ملی و مذهبی است و در طول مدت بیش از 30 سال فعالیت این نهاد، افزایش حضور مردم در مناسبت های مختلف نشان از مؤفق بودن فعالیت های این تشکیلات دارد.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی به مناسبت سالروز تأسیس این شورا، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار با نماینده عالی دولت در خراسان شمالی و ... را از جمله برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

 

سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز در دیدار با رییس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به نقش اثر گذار این شورا در ایجاد وحدت و وفاق ملی، بر ضرورت افزایش کیفی مراسم های ملی و دینی تأکید کرد و گفت: حضور مردم در آیین ها و مناسبت های ملی و مذهبی برای دنیا معنادار است چرا که این حضور در داخل باعث انسجام و یکپارچگی، و در عرصه جهانی؛ نشانگر قدرت نظام و همراهی و پشتیبانی مردم از انقلاب و نظام است.

 

گفتنی است، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هدف سیاست گذاری، مدیریت، هماهنگی و برگزاری مراسم های ملی و انقلابی در دوازدهم مرداد ماه سال 1359 با موافقت و نظر امام خمینی(ره)، بنیان گذار انقلاب اسلامی تأسیس شد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات