۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۱۵۳۱۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

حقوق بشر غربی بر مبنای منفعت ایادی استکباری است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که حقوق بشر غربی براساس منفعت ایادی استکباری است، گفت: آن ها حقوق بشر را براساس منافع و سیاست های خود ترسیم کرده و آن چه مانع اهداف آنان شود را برخلاف حقوق بشر می دانند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، گفت: حقوق و کرامت همه انسان ها باید حفظ شده تا در کمال آرامش در کنار یکدیگر زندگی کنند.

 

وی با اشاره به این که عده ای نباید براساس قدرت و زورگویی به دنبال تحقق منافع خود باشند، بیان داشت: این دسته از افراد حقوق بشر را براساس منافع خود تفسیر کرده و هر کجا که اهداف و منافع آنان به خطر بیافتد می گویند حقوق بشر و حال آن که جنایات گسترده ای که به مظلومان و کودکان مظلوم غزه صورت می گیرد را نمی بینند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حقوق بشر اسلامی منادی حمایت از مظلومان است، تصریح کرد: حقوق بشر اسلامی کجا و حقوق بشر غربی کجا که آنان تنها به فکر منافع خود و حامیانشان هستند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حقوق بشر غربی براساس منفعت ایادی استکباری است، گفت: آن ها حقوق بشر را براساس منافع و سیاست های خود ترسیم کرده و آن چه مانع اهداف آنان شود را برخلاف حقوق بشر می دانند.

 

وی با اشاره به جنایات اخیر در غزه و کشورهای منطقه، بیان داشت: ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال کشتار و خون ریزی بوده و نمی خواهند مردم در آرامش باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایادی استکبار جهانی به دنبال تحقق اهداف و منافع خود است و دست به جنایات و کشتارهای بسیاری می زند، تصریح کرد: آن ها در راستای تامین منافع خود دست به هر کاری می زنند و جنایات وحشیانه بسیاری را رقم می زنند.

 

امام جمعه آمل، ادامه داد: رژیم صهیونیستی بدون توجه به اصول اخلاقی و با تعصب کور همواره همه دستاوردهای ارزشمند انسانی را در ابعاد اجتماعی مخدوش کرده و با اقدام وحشیانه خود لکه ننگی بر تاریخ بشریت به جا می‌گذارد که برای همیشه تاریخ این امر شوم به نام آنان وجود خواهد داشت.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که حمایت از مردم مظلوم غزه باید محور همبستگی مسلمانان جهان قرار گیرد و نباید در برابر زورگویی های مستکبرین سکوت کرد، خاطرنشان کرد: تجاوز وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه محکوم است و همگان باید پشتیبانی و حمایت خود را از ملت مظلوم و مقاومت فلسطین اعلام کنند.

 

وی با اشاره به این که مردم مظلوم غزه در برابر جنایات گسترده رژیم صهیونیستی قرار دارند، بیان داشت: نسل کشی ها و ظلم و ستم هایی که در کشور های مختلف وجود دارد ریشه اش در اقدامات مستکبران جهانی است و ما باید در مقابل آنان مقاومتی ارزنده داشته باشیم و به هیچ وجه کوتاه نیاییم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که آزادی قدس در گرو وحدت و انسجام مسمانان جهان است، تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و انسجامی خاص در کنار همدیگر باشند تا بتوانند در راستای مقابله با ایادی استکبار جهانی حرکت کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات