۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۱۵۵۴۱
آیت‌الله علوی گرگانی:

تولیدات بی کیفیت به اعتبار بازار داخلی خدشه وارد می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که تعهد سبب بهبود و مرغوبیت کارها می‌شود، گفت: متأسفانه برخی با سهل انگاری و بدون دقت اجناس داخلی بی کیفیت تولید می‌کنند که این مسأله به اعتبار اجناس داخلی خدشه وارد می‌کند.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار جمعی از مهندسان برق نیروگاه شهید سلیمی مازندران، بر ضرورت استفاده از کالاهای داخلی تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی با سهل انگاری و بدون دقت اجناس داخلی بی کیفیت تولید می‌کنند که این مسأله به اعتبار اجناس داخلی خدشه وارد می‌کند.

 

وی با بیان این که تعهد سبب بهبود و مرغوبیت کارها می‌شود، ابراز کرد: کسانی که در کارهای خود متعهد هستند در دنیا و آخرت از سوی اجر و پاداش می‌گیرند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در ادامه بر ضرورت توجه به آخرت تأکید کرد و اظهار داشت: برخی از مردم تنها برای دنیا و برآورده کردن نیازهای مادی تلاش می‌کنند و متأسفانه توجهی به آخرت ندارند.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: در مقابل دسته فوق کسانی نیز در همه کارها با نیت خدایی وارد می‌شوند و افزون بر دنیا از اجر و پاداش اخروی نیز بهره مند شده و سعادتمند می‌شوند.

 

وی بر ضرورت توجه به نیت الهی در انجام امور تأکید کرد و گفت: کسانی که با چنین نیتی فعالیت می‌کنند قطعا عاقبت به خیر شده و به موفقیت خواهند رسید.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که انسان باید کارها را برای رضای خدا انجام دهد، افزود: انسان باید در زندگی فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را به درستی و بدون کوتاهی انجام دهد تا مشمول رحمت الهی قرار گیرد.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به روایات، بیان کرد: بهترین کارها از نظر اسلام این است که برای خدا و به صورت احسن و اکمل انجام شود./927/پ202/ج

ارسال نظرات