۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۱۶۴۹۱
رییس بسیج طلاب خراسان:

ملت فلسطین تبدیل به الگوی مقاومت شده‌ است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج طلاب خراسان، گفت: ملت فلسطین چنان بر آرمان خود ایستادگی کرده است که به یک ملت الگو تبدیل‌شده و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود از این ملت به‌عنوان ملت الگو نام‌ برده‌اند.
حجت الاسلام سرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سید رضا سرور، رییس بسیج طلاب خراسان پنج‌شنبه‌شب در نشست «بررسی راهکارهای حل مسأله غزه» که در دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد برگزار شد، با بیان این‌که آنچه در حماسه مردم غزه مشاهده می‌شود از زوایای گوناگون قابل‌ بررسی است، گفت: آنچه کمتر به آن توجه شده این است که سال‌ها انقلاب اسلامی و حکومت‌های محروم این پیام را منتقل می‌کرد که تنها راه مقابله با زورگویی‌ها، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار است.

 

وی، دلیل توجه کم به این مقوله را سوء مدیریت دانست و عنوان داشت: توجه به این امر تاکنون به دلیل مدیریت سوء حاکمان کمتر درک می‌شود اما امروز مردم غزه درک کردند که تنها راه سعادت و رهایی از ظلم شصت‌وچند ساله اشغالگران، مقاومت و ایستادگی پای آرمان‌های اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام سرور خاطرنشان کرد: اگرچه ما با خیانت سردمداران و رهبران برخی کشورهای اسلامی مواجه هستیم اما با یک بیداری و خیزش بین کشورها در جهان شاهد هستیم و این نوید خوبی است که نشان می‌دهد انقلاب اسلامی به تحقق اهداف خود نزدیک شده و کلام امام و رهبری در دنیا شنیده‌شده است.

 

ملت فلسطین تبدیل به الگوی مقاومت شده‌اند

 

وی تأکید کرد: ملت فلسطین چنان بر آرمان خود ایستادگی کرده است که به یک ملت الگو تبدیل ‌شده و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود از این ملت به ‌عنوان ملت الگو نام ‌برده‌اند.

 

رییس بسیج طلاب خراسان یادآور شد: اگرچه ایران برای فلسطین به‌ عنوان الگو شناخته می‌شود اما ایستادگی آنان در برابر زورگویی مستکبران، آنان را به الگویی تبدیل کرده که مقام معظم رهبری از آنان یاد می‌کند./9315/پ203/ب4

ارسال نظرات