۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۲۱۷۴۳۷
امام جمعه مهریز:

عزت کشور در گرو عمل به دستورات رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مهریز گفت: برای این که کشور ما همچنان در دنیا عزتمند باقی بماند همه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند.
امام جمعه مهريز

به گزارش خبرگزاری رسا در یزد، حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه مهریز یزد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار سفرای ایران در کشورهای مختلف، گفت: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار به تفصیل پیرامون سرمایه های ملی و اجتماعی ایران پرداخته و مهم ترین آنها را اسلام، جوانان، دانشمندان، استقلال، ایمان و ارزش های دینی دانستند.


امام جمعه مهریز اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را باید از بزرگترین سرمایه های ملی این کشور دانست و همیشه برای حفظ و بقای آنها کوشید.


حجت الاسلام برهان گفت: حفظ سرمایه های ملی یک وظیفه خیلی بزرگ همگانی است و همه افراد و مسوولان باید برای بقای آنها تلاش جدی داشته باشند و هیچگاه تسلیم دشمنان نشوند.


وی افزود: بالاترین سرمایه ملی کشور و ملت ما مقام معظم رهبری هستند که هرچه عزت و برکت در این مملکت وجود دارد بخاطر همین است و همه باید حول منویات رهبری تلاش کنند.


حجت الاسلام برهان شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفت و در خصوص فضائل و مناقب ایشان به تفصیل سخنرانی کرد.

 

امام جمعه مهریز گفت: برای اینکه کشور ما همچنان در دنیا عزتمند باقی بماند همه باید فرمایشات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند.

 

حجت الاسلام برهان اظهار داشت: کشور ایران  علیرغم دشمنی های استکبار جهانی با تکیه بر اصول و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسیر عزت و قدرت حرکت کرده است./1328/د101/ب4

ارسال نظرات