۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۱۸۷۲۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیروزی مقاومت در جنگ غزه نصرت بزرگی برای امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: پیروزی مقاومت در جنگ غزه، بیانگر موهبت الهی و نصرت بزرگ برای مسلمین است که پوشالی بودن قدرت های استکبار را به جهانیان نشان داد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری امروز در اولین یادمان سردار غلامعلی مرادیان در سالن همایش اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی نکا افزود: پیروزی گروه های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در گرو ایمان به خدای و تقوای الهی بوده است که موجب سربلندی اسلام، خفت و خواری ظلم شده است.

 

وی ادامه داد: جنایت های صورت گرفته از سوی رژیم غاصب صهیونیستی علیه غزه، چهره پلید و ددمنشانه این رژیم منحوس را بیش از گذشته نشان داد و خوشبختانه نصرت الهی مانع از دستیابی کفر بر اسلام شد.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به جنایت های صورت گرفته از سوی رژیم غاصب صهیونیستی غزه، گفت:  وعده حق خدا می رسد، اما اگر رژیم غاصب صهیونیستی این جنایت را مرتکب نمی شد، دنیا ماهییت پلید آن هارا نمی شناخته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بیان داشت: اطاعت از رهبری برای ملت ما سربلندی و اقتدار را به ارمغان آورده است و عدم اطاعت‌پذیری از رهبری در عراق موجب بروز نا آرامی‌ها در این کشور شده است و خوشبختانه ملت قدرتمند ایران اسلامی با اطاعت‌پذیری از رهبری اکنون الگوی جهانیان و در اوج است.

 

وی با اشاره به این که جنایات غزه سبب آشکار شدن چهره واقعی رژیم صهیونیستی شده است، ادامه داد: مردم جهان با وقوع این جنایات و کشتار کودکان و زنان به خوی استکباری این افراد پی بردند.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که دنیا اراده راسخ و عزم قوی فلسطینی ها برای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را احساس کرده است، ادامه داد: هر بیننده ای از وقایع رخ داده در غزه متأثر شد و این شامل مسلمانان نبوده و جامعه انسانی نسبت به این جنایات ناراحت و محزون شدند.

 

وی همچنین با گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: شهدا برای ماندگاری و عظتمندی انقلاب و ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود:: شهدا از مردان راستین و با ایمان انقلاب و مصداق بارز مجاهدین در راه خدا بودند که با خدا بر سر جان خود معامله کردند تا اسلام و میهن اسلامی ما پابرجا بماند./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات