۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۱۸۸۸۱

قالب جدید پایگاه‌ اینترنتی آیت الله شبستری بارگذاری شد

خبرگزاری رسا ـ قالب و طرح جدید پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در آذربایجا‌ن‌شرقی بارگذاری شد و در دسترس مخاطبان سایبری قرار گرفت.
سايت آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، وب‌سایت اینترنتی آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در قالب و طراحی جدید برای بازدید و استفاده عموم علاقه‌مندان و مخاطبان فضای سایبری بارگذاری شده است.


بنابر این گزارش، در طراحی جدید افزون بر جذابیت بصری و ساده بودن استفاده برای کاربران، آیتم‌های جدیدی از قبیل درس خارج فقه، چند رسانه‌ای، گزارش‌های تصویری، اخبار و زندگی نامه امام جمعه تبریز پیش بینی شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.


همچنین برخی از برنامه ها و دیدارهای آیت الله شبستری در قالب صوت، تصویر و فیلم تهیه شده که کاربران اینترنتی با مراجعه به بخش بالای سمت راست سایت می توانند از این امکانات نیز بهره مند شوند.


تألیفات، خطبه های نماز جمعه، خبرنامه، آخرین رویدادها، جستجو، پیوندها و جستار در کلام امام و رهبری از دیگر بخش های این وب سایت است که هنوز محتوای برخی قسمت های چند رسانه ای به صورت کامل بارگذاری نشده است.


این سایت به همت روابط عمومی و فرهنگی بیت امام جمعه تبریز در قالبی جدید راه‌اندازی شده که عموم مردم می توانند در جهت غنابخشی هر چه بیشتر پیشنهادات خود را با واحد ارتباطات مردمی که در بخش «ارتباط با ما» سایت درج شده است، در میان بگذارند.


گفتنی است، وب‌سایت اینترنتی آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به آدرس
www.mojtahed-shabestari.ir قابل دسترسی است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات