۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۱۸۹۳۳
در مراسم تقدیر از برنامه‌های برگزیده تابستان 93؛

برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما تقدیر شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسم تقدیر از برنامه‌های برگزیده ماه مبارک رمضان و تابستان 93 سیما ویژه برنامه‌های سحر و افطار شبکه قرآن و معارف بعنوان برترین برنامه‌های نیایشی معرفی شدند.
تقدير از برنامه‌هاي شبکه قرآن و معارف سيما

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در مراسم تقدیر از برنامه‌های برگزیده ماه مبارک رمضان و تابستان 93 سیما ویژه برنامه‌های سحر و افطار شبکه قرآن و معارف بعنوان برترین برنامه‌های نیایشی معرفی شدند.

 

در این برنامه از حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، کارشناس برنامه یاد خدا به دلیل بیان نکات ارزشمند تجلیل و از حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به دلیل بیش از سه دهه فعالیت قرآنی و گسترش فرهنگ قرآنی در رسانه ملی قدردانی بعمل آمد .

 

در این مراسم از قاریان قرآن کریم آقایان صالح اطهری فرد، مهدی عادلی، محمدجواد پناهی و محمدحسین سعیدیان بدلیل همکاری صمیمانه با شبکه قرآن و معارف قدردانی و لوح سپاس به ایشان اهدا شد.

 

در بخش دیگری از مراسم از مادحین و ذاکران اهل بیت(ع) آقایان حاج سعید حدادیان، حاج محسن طاهری، حاج مرتضی طاهری و حاج حمید منتظر به پاس حضور در برنامه های معارفی سیما قدردانی بعمل آمد.

 

برنامه نسیم اجابت در این مراسم بعنوان بهترین برنامه سحرگاهی شناخته شد و از علیرضا قطبی(تهیه کننده)، پورضرغام(کارگردان) و سید کمال هاشم زاده(مجری) با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

همچنین ضیافت به عنوان بهترین برنامه افطار شناخته شد و آقایان امیری و میرلوحی(تهیه کنندگان)، اسدی(طراح) و سید وحید مرتضوی(مجری) مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

طرح بزرگ قرآنی 1448 نیز برنامه دیگری بود که در این مراسم به دلیل ابتکار، نوآوری و بهره گیری از ساختار متنوع ویژه قدردانی شناخته شد و از تهیه کننده آن آقای محمد جواد قلیچ خانی تجلیل شد.

 

در این مراسم از مجید یراق‌بافان، مجری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به دلیل اجرای خلاقانه و از سعید بانی، مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما به دلیل استفاده از گرافیک مناسب در برنامه‌ها و اطلاع رسانی شایسته تجلیل شد./907/د102/ی

ارسال نظرات