۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۱۹۷۰۹

موضوع ویژه هفتمین جشنواره علامه حلی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره پژوهشی علامه حلی موضوع ویژه هفتمین جشنواره علامه حلی را «بایسته‌ها،‌ آسیب‌شناسی و راه‌های بهسازی فرهنگ» عنوان کرد.
جشنواره علامه حلي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا اظهار داشت: مانند سال‌های گذشته در هفتمین جشنواره علامه حلی، در کنار رشته‌های اصلی، یک موضوع به عنوان موضوع اصلی تعیین شده است که این موضوع بایسته‌ها،‌ آسیب‌شناسی و راه‌های بهسازی فرهنگ است و در موضوعات مدیریت، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ عمومی،‌ جمعیت آثار را در این بخش می‌توان ارسال کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان این بخش به صورت جداگانه و ویژه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت،‌ افزود: در سال گذشته پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری سبک زندگی اسلامی به عنوان موضوع ویژه جشنواره تعیین شده بود و امسال، برگرفته از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ،‌ این عرصه محور موضوع ویژه جشنواره علامه حلی قرار گرفت.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم اظهار داشت: امسال نیز آثار در 10 رشته موضوعی علوم متداول و مرسوم در حوزه شامل ادبیات، فقه و حقوق، اصول فقه،‌ کلام، فلسفه، منطق،‌ علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه،‌ علوم انسانی مرتبط با دین، اخلاق و تربیت قابل دریافت است و اطلاعات بیشتر از طریق پایگاه اینترنتی jhelli.ir قابل دریافت است.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره هفتم علامه حلی در خردادماه اعلام شد، گفت: مهلت ثبت اثر در دبیرخانه جشنواره،‌ 30 آذرماه خواهد بود و مراسم اختتامیه آن، در 24 اردیبهشت سال آینده در آستانه عید سعید مبعث برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی به آثار پژوهشی طلاب جوان اختصاص دارد، یادآور شد:‌ در این جشنواره آثار طلاب برادر و خواهر با کمتر از 31 سال، با شاخص‌های یکسان داوری می‌شود./978/د102/ی

ارسال نظرات