۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۲۱۲۹۵

حمایت استانداری قم از طرح‌های علمی و دانشگاهی

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار قم در امور علمی و دانشگاهی با اعلام حمایت از طرح‌های علمی ودانشگاهی، تعداد دانشجویان مقطع دکتری استان را 3 هزار و تعدد دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این استان را 20 هزار نفر اعلام کرد.
مراسم آغاز سال تحصيلي به همراه توديع و معارفه رييس دانشگاه معارف اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رکن‌الدینی، معاون آموزش دانشگاه معارف اسلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس این دانشگاه با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام کلانتری از وی به عنوان سربازی مجاهد در راه به ثمر رسیدن فعالیت‌های این دانشگاه یاد کرد.

 

وی افزود: آقای کلانتری همانند مهندسی به میدان آمده و در طراحی برنامه‌های این دانشگاه تلاش کرده و بر رشد پرشتاب علمی دانشگاه کمک زیادی کرده است.

 

در ادامه مراسم نیز محمد محمدرضایی، مشاور استاندار قم در امور علمی و دانشگاهی با تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه معارف اسلامی از حمایت استانداری قم از طرح‌های علمی و دانشگاهی استان خبر داد.

 

وی گفت: پایان ‌نامهای دانشگاه معارف اسلامی باید با توجه به نیازهای اساتید و دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها تدوین شود.

 

مشاور استاندار قم در امور علمی و دانشگاهی تعداد دانشجویان مقطع دکتری استان را 3 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این استان 20 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد داریم؛ نباید امروز شاهد مشکلاتی در قم باشیم.

 

وی ادامه داد: شهر مقدس قم قلب تپنده جهان تشیع است، دانشگاه معارف در این شهر باید همانند خورشیدی بدرخشد؛ متأسفانه مشکلات فکری زیادی در دانشگاه وجود دارد که دانشگاه معارف اسلامی باید در حل این مشکلات پیش قدم باشد.

 

محمدرضایی در پایان گفت: نگاه دانشگاه معارف اسلامی باید بین المللی بوده و فارغ التحصیلان و دانشجویان آن سرآمد باشند./993/پ203/ی

ارسال نظرات