۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۲۲۹۹۲
رییس دانشگاه یادگار امام شهرری:

دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: مجموعه میراث عظیم دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن را باید در غالب فیلم و کتاب در متون درسی به نسل‌های آینده انتقال داد.
سيد موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام سید فرج‌الله موسوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در نخستین همایش دفاع مقدس و دانشگاه که پیش از ظهر امروز در سالن خوارزمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد، گفت: شهدا انسان های مومنی هستند که با خدا معامله کرده و خون خود را در راه او نثار می‌کنند.

 

وی افزود: امام راحل 8 سال دوران دفاع مقدس را گنجینه عظیمی دانسته و مقام معظم رهبری درباره دوران دفاع مقدس فرمودند که دفاع مقدس مظهر معنویت، دینداری، آرمان خواهی، ایثار، از خود گذشتگی، ایستادگی، تدبیر و حکمت است و 8 سال دوران دفاع مقدس حدیث پایداری ملتی است که در راه دفاع از مکتب انقلاب اسلامی دشمن را ناکام کرد.

 

رییس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری عنوان کرد: دوران دفاع مقدس موج اتحاد ملتی است که بهای زیادی برای آن دادند و دربعد معنوی آن ارزش هایی مانند شرافت، ایمان، عشق، شجاعت و ایثار تبلور پیدا کرد.

 

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: امام راحل فرمودند جنگ ما بر سر عقیده است جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، بدون شک ما در دوران دفاع مقدس دوست و دشمن را شناخته و ابهت دو ابر قدرت را درهم شکستیم.

 

رییس نخستین همایش دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما به خانواده شهدا، خون شهدا و جانبازان بدهکاریم و باید راه و مسیر آنها را ادامه دهیم.

 

رییس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گفت: مجموعه میراث عظیم دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن را باید در غالب فیلم و کتاب در متون درسی به نسل‌های آینده انتقال داد./807/پ203/ب4

ارسال نظرات