۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۲۳۰۵۰

خوزستان میزبان تولیت عتبات عالیات می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری اجلاسیه پیرغلامان گفت: خوزستان در این اجلاسیه میزبان تولیت عتبات عالیات می شود.
حرم امام حسين(ع)

صادق عوض زاده، سرپرست فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: اجلاسیه پیر غلامان حسینی در  22 مهر ماه سال جاری با حضور تولیت عتبات عالیات در خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: آمادگی ها برای اجرای این اجلاسیه فراهم و هم اکنون پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) به خوزستان آورده شده تا بر فراز این اجلاسیه برافراشته شده و زینت بخش این محفل نورانی و پر برکت باشد.

عوض زاده تصریح کرد: برای اجرای با شکوه اجلاسیه پیرغلامان برنامه ریزی خوبی شده و دعوتنامه رسمی برای مشارکت تولیت عتبات عالیات در این برنامه مهم فرهنگی نیز ارسال شده است.

سرپرست فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، تعداد تولیت حرم مطهر امام علی(ع)، امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل عباس(ع)، امامین کاظمین(ع) را 16 نفر اعلام و عنوان کرد: این تولیت به همراه خود بسته های فرهنگی و تبرکاتی از عتبات عالیات به خوزستان خواهند آورد.

عوض زاده در ادامه گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خوزستان و حضور در مصلی مهدیه از برنامه های در نظر گرفته شده برای تولیت عتبات عالیات است.

وی افزود: برای استقبال از حضور معنوی تولیت عتبات عالیات و تقدیر از آن ها، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اقدام به برپایی سفره حسینی و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی خواهد کرد.

عوض زاده در پایان اظهارداشت: شرکت در کمیته های پژوهشی، جلسه های علمی و افتتاحیه و اختتامیه جلسه پیرغلامان از دیگر برنامه های این تولیت است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات