۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۲۴۱۴۰
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان اصفهان:

راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان با بیان این که امسال بیش از 65 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند، گفت: جنگ تحمیلی چون گنج است که راهیان نور بهترین عرصه انتقال آن به نسل نوجوان است.
کاروان راهيان نور در منطقه عملياتي شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، مجتبی فدا جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست خبری به تشریح برنامه‌ها و نحوه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی پرداخت.



وی با تأکید بر این که جنگ تحمیلی به فرموده رهبر معظم انقلاب یک گنج است اظهار کرد: ما باید برای انتقال این گنج به نسل سوم و چهارم انقلاب کوشا باشیم که برای رسیدن به این مهم، اعزام دانش‌آموزان و نسل نوجوان به مناطق مختلف عملیاتی جنوب بسیار تأثیرگذار است چرا که تأثیرات سفر اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در نسل جوان و نوجوان ما در عرصه سبک زندگی و الگوهای رفتاری آنان بسیار مشخص و مشهود است.



جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به این که نسل سوم و چهارم انقلاب رشادت‌ها، دلیرمردی‌ها و ایثارهای رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را ندیده اند، افزود: امیدواریم با اعزام و حضور نسل نوجوان بتوانیم این معارف را به آنها نشان دهیم و دانش‌آموزان را با مفاهیمی چون جهاد، ایثار و از خودگذشتگی آشنا کنیم.



وی با اعتقاد بر این که مهم ترین رسالت ما در اعزام هرچه باشکوه ‌تر ومناسبت‌تر دانش‌آموزان و دیگر اقشار به مناطق جنوب برای انتقال ارزش‌ها وفرهنگ دفاع مقدس به نسل نوجوان است، بیان کرد: این اردوها به صورت سفرهای 4 روزه از 15 مهر ماه آغاز می شود.



فدا با بیان این که این اعزام برای بیش از 65 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه استان اصفهان تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: هدف از حضور نسل نوجوان در مناطق عملیاتی جنوب و آشنا شدن با فضای جنگ تحمیلی، تقویت توانمندی نسل نوجوان کشور است.



وی با توجه به افزایش سن رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و مشکلات و محدودیت‌های موجود برای راویان تصریح کرد: کلاس‌هایی به منظور تربیت راویان جوان و جدید خواهر و برادر در نظر گرفته شده است./939/پ203/ب4

ارسال نظرات