۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۲۵۲۴۷
در راستای آموزش‏های تبلیغ دینی؛

رادیو معارف به یاری سازمان تبلیغات اسلامی رفت

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در دیدار با مدیر رادیو معارف همکاریهای دوجانبه این دو سازمان را در راستای تسریع و افزایش سازماندهی هیاتهای مذهبی موثر دانست.
راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، حجت‌الاسلام اسکندری رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم و مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور طی دیداری با حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف بر گسترش همکاری‌های تبلیغی منطبق با ماموریتهای سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرده و این اهداف و وظایف را با عملکرد رادیو معارف همسو دانست.

وی سازماندهی هیاتهای مذهبی و ساماندهی مداحان و شعرای آیینی را از جمله وظایف محول شده از سوی مقام معظم رهبری به سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد همکاری های دو جانبه رادیو معارف و سازمان تبلیغات اسلامی می تواند در تسریع و افزایش کیفیت اجرایی این وظایف نقش اساسی ایفا کند.

دراین دیدار حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر مدیر رادیو معارف و دبیر شورای معارف معاونت صدا ضمن گزارشی ازتجربه آموزشهای غیر حضوری رادیویی این رسانه دینی، ظرفیت های بهره گیری از رسانه در سیاستگذاری های تبلیغ صحیح را غیر قابل چشم پوشی و مهم اعلام نمود.

دبیر شورای معارف معاونت صدا ضمن اعلام آمادگی در خصوص آموزش هیات و مادحان اهل بیت از طریق رادیو تاکید کرد از جمله مهم ترین وظایف رادیو معارف تبیین مسیر صحیح تبلیغ دینی در سراسر کشور می باشد.

در پایان این دیدار مدیران دو مجموعه بعد از توافق بر کلیات و محورهای اساسی مباحث آموزشی نحوه برگزاری و تبیین آیین نامه آموزشی تبلیغ را در دستور کاری کارشناسان دو مجموعه قرار دادند./978/د102/ی

ارسال نظرات