۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۲۵۷۱۸
امام جمعه داران:

دانشمندان مسلمان با قدرت علمی استکبار جهانی را شکست داده‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه داران گفت: دانشمندان مسلمان استکبار جهانی را یک زمانی با تفنگ در میدان نبرد و امروز با علم و قدرت علمی خود بر زمین زدند.
امام جمعه داران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی امام جمعه داران پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از نخبگان آموزشی و پرورشی شهرستان در سالن 17 شهریور داران گفت: اکنون گل های به ثمر نشسته، از خدمات و زحمات مدیران و مربیان به بار نشسته اند و باعث سرافرازی و خوشحالی همه مردم شهرستان شدند.

 

 

وی ضمن اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون مقام علمی و قدرت تولید علم انسان تصریح کرد: خداوند خطاب به کائنات فرمود «بهترین تجلیل و احترامی که برای من قائل هستید، به سبب قدرت مقام علمی و والای انسان، برای او سجده کنید».

 

 

امام جمعه داران بر اهداف این همایش تأکید کرد و ابراز داشت: اگر امروز از نخبگان عزیز شهرستان تقدیری به عمل آمد تنها نمونه کوچکی از تجلیل است چرا که ارزش نخبگان فراتر از این است که با هدیه ای جبران شود.

 

 

حجت الاسلام سیاوشی در ادامه بیان کرد: در خلقت انسان همه کائنات برای او سجده کردند به جز ابلیس؛ و خداوند به سبب همین تجلیل نکردن از انسان او را از درگاهش بیرون راند.

 

 

وی عنوان کرد: ابلیس با وجود عبادت 70 ساله خویش به علت سجده نکردن مقابل انسان از درگاه الهی خارج شد و این نمایانگر شخصیت بالای انسان است.

 

 

امام جمعه داران به جایگاه ویژه نخبگان اشاره داشت و اذعان کرد: اگر کسی احترام نخبگان را نگاه نداشت و به یک برگزیده دانشمند بی احترامی کرد، مورد مذمت قرار خواهد گرفت.

 

 

حجت الاسلام سیاوشی ادامه داد: واجب است از این نیروها که به علت قدرت علمی بالا، بهترین انسان های روی زمین هستند و دیدگان همه را روشن کردند استقبال خوبی صورت گیرد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: امروز ما با یک دنیا امیدواری به این نخبگان افتخار می کنیم که در فریدن بزرگ این گونه نیروهای خوب که بدون شک دانشمندان آینده هستند، قرار دارند.

 

 

امام جمعه داران در پایان گفت: دانشمندان کوزه استکبار جهانی را بر زمین زدند، یک زمانی با تفنگ در میدان نبرد و امروز با علم و قدرت علمی خود، و مورد احترام ویژه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات