۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۲۵۹۸۱
28 مهرماه؛

همایش خواهران مبلغ در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری محرم و اعزام مبلغان به سراسر کشور، از برگزاری همایشی ویژه خواهران مبلغ در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.
همايش خواهران مبلغ در جامعه مدرسين

حجت الاسلام غلام عباس موسوی، مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری گردهمایی مبلغان محرم ویژه خواهران گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم و اعزام مبلغان به سراسر کشور دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امسال برای نخستین بار همایشی را ویژه خواهران مبلغ برگزار می‌کند.

 

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سخنرانان این همایش حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سرکار خانم فاطمه آلیا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هستند.

 

وی افزود: این همایش با حضور خواهران مبلغ روز دوشنبه 28 مهرماه ساعت 15:30 تا 17:30 در سالن همایش های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.

 

 حجت الاسلام موسوی به بیان محور های این همایش پرداخت و خاطر نشان کرد: در این همایش مباحث کاربردی تبلیغ، آخرین وضعیت کشور و مسائل بین المللی بررسی می شود.

 

وی در پایان با اشاره به محتوای تبلیغی مبلغان، خاطرنشان کرد: محتوای تهیه شده از طرف دفتر تبلیغات اسلامی شامل کتاب ره توشه راهیان نور بوده که توزیع آن شروع شده است، امیدواریم که بتوانیم این همایش ها را در مناسبت های دیگر با موضوعات اختصاصی بانوان ادامه دهیم.

 

شایان ذکر است، مبلغان و علاقه‌مندان برای تهیه کتاب ره توشه راهیان نور و استفاده از آن می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.balagh.ir  مراجعه کنند./1323/ت302/ی

ارسال نظرات