۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۶۵۷۲

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه فاطمیه پاکدشت

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه فاطمیه پاکدشت برگزار شد.
امام جمعه پاکدشت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه علمیه خواهران، حجت‌الاسلام حسن لزومی امام جمعه و مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت دفاع از دین اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و جلوگیری از انحرافات را از وظایف طلاب علوم دینی برشمرد.


وی افزود: البته باید توجه داشته باشیم که دفاع ما از دین باید دفاعی عالمانه باشد نه جاهلانه، چرا که دفاع جاهلانه از دین بدتر از بی‌دینی است.


همچنین زهرا وفایی‌نژاد مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در سخنانی با اشاره به آیه «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْناکَ شاهِداً وَ مُبَشِّراً وَ نَذیرا وَ داعِیاً إِلَى اللَّهِ بِإِذْنِهِ وَ سِراجاً مُنیرا» که پیامبر(ص) را به عنوان گواه و شاهدی که حاضر و ناظر است، معرفی می‌کند، گفت: طلاب باید تلاش کنند دروس حوزوی را کامل فرابگیرند و به دیگران نیز بیاموزند.


وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) خطاب به ابوذر در مورد ارزش علم افزود: از طریق دانستن است که انسان به راه خوب و بد، رذایل اخلاقی و دوری از آن‌ها پی می‌برد.


مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت اظهار کرد: طلاب باید حضور در حوزه را مغتنم بشمارند و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت همچون بانو مجتهده امین برنامه‌ریزی و ممارست داشته باشند./978/د102/ب

ارسال نظرات