۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۲۸۳۴۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام خبر داد؛

چهارمحال و بختیاری میزبان چهارمین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: چهارمین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز نیز به میزبانی چهارمحال و بختیاری از تاریخ 20 آبان ماه آغاز و تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز، در نشست هماهنگی ستاد اقامه نماز این استان جهت برگزاری جهارمین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز، یکی از اهداف بلند امام حسین(ع) را در برپایی و اقامه نماز بیان کرد و افزود: اقامه نماز از اهداف همه جهادگران در راه خدا و در رأس همه جهادگران حضرت ابا عبدالله(ع) بود، تا آنجا که نماز ظهر عاشورای آن حضرت به عنوان یک نماد در تاریخ کربلا و نهضت عاشورا از درخشندگی خاصی برخوردار است.
 
وی افزود: نهضت حضرت اباعبدالله(ع)، نهضتی است که هر چه انسان در آن تأمل و فکر کند به حقایق بیشتری می‏رسد و یکی از این حقایق، فَوَران معرفتی است؛ چرا که این نهضت یک نهضت همیشه زنده و جوشان است.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به خائف بودن مؤمن اظهار داشت: انسان هر مقدار خائف باشد، با امید و تمسک به حضرت ابا عبدالله(ع) و شرکت در عزای آن حضرت همه ترس هایش از بین می رود؛ چرا که نهضت عاشورا و نهضت حضرت ابا عبدالله(ع) سراسر امید است.
 
وی در ادامه با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم در سال گذشته از مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز در این استان گفت: بیش از 5 هزار نفر در سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز در استان چهارمحال و بختیاری شرکت کردند که نسبت به دوره های پیشین از رشد قابل توجهی برخوردار بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، یکی از سیاست های ستاد اقامه نماز کشور را فرهنگ سازی برای این فریضه مهم برشمرد و تأکید کرد: بکوشیم در عرصه های مجازی فرهنگ نماز و واژه نماز را مطرح کنیم؛ طوری که در صدر هم واژه هایی باشد که در اینترنت جستجو می شود و لازمه این کار همکاری همگانی در این جهت است؛ چرا که این مسأله هدفی مقدس و در رأس همه امور قرار دارد.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که چهارمین دوره مسابقه ملی وبلاگ نویسی نماز نیز به میزبانی این استان و از تاریخ 20 آبان ماه آغاز و تا 20 دی ماه ادامه خواهد داشت،‌ گفت: باید با تلاش مشارکت عمومی را در جهت توسعه نماز بالا ببریم و مردم داخل و خارج کشور را با فرهنگ نماز آشنا کنیم که صدا و سیما در این جهت می تواند نقش سازنده‏ای داشته باشد و فضا و عرصه را در این جهت آماده و مهیا کند./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات