۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۲۸۴۱۰
دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات:

هرکس در برابر انقلاب بایستد منفور است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: مرگ بر آن هایی که خواهان این هستند که با آمریکای شیطان و فریب کار دوست شوند زیرا آمریکا با دین مخالف است و اصلاً این طور نیست که تنها با انقلاب ما مخالف باشد بلکه آمریکا می‌خواهد اسلام، شیعه و جمهوری اسلامی نباشد و الحمدلله به کوری چشم دشمنان، امروز جمهوری اسلامی دارد تمام دنیا را فتح می‌کند.
حجت‌الاسلام فومني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد زارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات عصر امروز در همایش بزرگ استکبارستیزی دانشجویان تهران با عنوان «حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی» در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران با بیان این‌که من یک اصلاح طلبی هستم که واهمه ندارم بگویم اصلاح طلبم چون سردار اصلاحات آقا امام حسین(ع) است، اظهار داشت: وقتی ایشان حرکت می کند و می خواهد امت جدش را اصلاح کند، یعنی می‌خواهد بدعت ها، تزویرها، دروغ‌ها، نیرنگ‌ها و فاصله‌ها را کم کند و از بین ببرد و این یعنی این‌که با همان استکبارستیزی که ما نسبت به آمریکا، اسراییل و دول غرب داریم، در آن زمان آقا امام حسین(ع) جلو آمدند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به این‌که اصلاح‌طلبی یک ارزش است، بیان کرد: بعضی‌ها نگویند اصلاح‌طلبی ارزش نیست زیرا اگر اصول‌گرا اصلاح‌طلب نباشد، اصول‌گرا نیست و اگر اصلاح‌طلب اصول‌گرا نباشد، اصلاح‌طلب نیست.

وی افزود: دنیا امروز بداند که هر چه ولی‌فقیه ما، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمان دهد، ما همان را خواهیم کرد و همه ما همان طور که 72 تن یار امام حسین(ع) تابع ولی خود بودند، تابع ولایت فقیه هستیم.

حجت‌الاسلام فومنی با بیان این‌که بیایید ارزش‌ها را از بین نبریم و در برابر هم صف نکشیم، تصریح کرد: دین ما دین رحمت است و نباید این قدر همدیگر را تخریب کنیم و باید اجازه دهیم دولت کار خودش را کند و بگذاریم همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند بگذارید این دولت کار کند، کارش را انجام دهد و این قدر سنگ اندازی نکنیم.

وی افزود: مگر مرگ بر آمریکا را چه کسانی شعار دادند و لانه جاسوسی را در سال 58 چه کسانی تسخیر کردند و وقتی ما با هم برادر دینی هستیم باید زیر یک پرچم عمل کنیم و اصول‌گرا و اصلاح‌طلب زیر پرچم ولایت‌فقیه با یکدیگر متحد باشند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان این‌که من سرباز ولی فقیه هستم، ابراز داشت: هر وقت مقام معظم رهبری بگوید که باید جلوی مذاکرات هسته‌ای گرفته شود، باید گرفته شود و ما نباید این قدر فشار بیاوریم.

حجت‌الاسلام فومنی ادامه داد: من به افراط و تفریط و کسانی که ادعای دین و اصلاح را دارند اما راه امام را نرفته و نمی‌روند و کسانی که با امام ضدیت داشتند و ادعای خط امامی بودن را دارند، انتقاد دارم و این انتقاد نیز چپ و راست ندارد.

وی درباره شخصیت مقام معظم رهبری گفت: در تمام طول تاریخ رهبری به هوش آیت‌الله خامنه‌ای نمی‌شناسیم زیرا او از امام آموخت باید در برابر استکبار ایستاد و جنگید و در برابر ظالم از مظلوم حمایت کرد و هر کس که در برابر نظام ولایت فقیه قرار بگیرد، منفور ملت خواهد شد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با تأکید بر اینکه همه ما باید در برابر همه فرمایشات مقام معظم رهبری فروتن باشیم و به آن تن بدهیم، تصریح کرد: من می‌گویم مرگ بر آن‌هایی که خواهان این هستند که با آمریکای شیطان و فریب کار دوست شوند زیرا آمریکا با دین مخالف است و اصلاً این طور نیست که تنها با انقلاب ما مخالف باشد بلکه آمریکا می‌خواهد اسلام، شیعه و جمهوری اسلامی نباشد و الحمدلله به کوری چشم دشمنان، امروز جمهوری اسلامی دارد تمام دنیا را فتح می‌کند.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که زیر سایه ولی فقیه هستیم و ما باید شعار حماسه حسینی دیپلماسی خمینی را آن طور‌که مقام معظم رهبری می‌فرمایند در پیش بگیریم.

حجت‌الاسلام فومنی با انتقاد از تخریب رییس جمهور و بیان این‌که این‌قدر رییس جمهور را تخریب نکنید، ابراز داشت: 17 میلیون نفر به رییس جمهور رای داده‌اند و ایستادن در برابر رییس جمهور ایستادن در برابر 17 میلیون رای مردم است و البته اگر اشتباه کرد به او انتقاد کنید اما نمایندگان بدانند که با 17 میلیون رأی مردم مبارزه می‌کنند و امروز در برابر این 17 میلیون ایستادند و البته قانون به شما اجازه داده است که استیضاح و سوال کنید و اشکالی ندارد نمایندگان مردم استیضاح کنند و این حق قانونی آن‌هاست.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان این‌که اصلاح طلبی و اصولگرایی ارث پدر کسی نیست، گفت: امروز عزیزان من فقط نباید تک بعدی فکر کرد و باید همه ابعاد قضایا را نگاه کرد؛ بگذارید کار خودشان را بکنند و هرگاه ضعف داشت کارهای قانونی که می شود در برابر اشتباهات او کرد، انجام دهید اما دولت را تخریب نکنید.

وی افزود: ما چه اصول‌گرا و چه اصلاح طلب زنده هستیم و همه باید زیر یک چتر وحدت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام فومنی در پایان خاطرنشان کرد: امام فرمود حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و هر کس بخواهد در برابر انقلاب بایستد منفور ملت ایران است. /805/پ202/ج

ارسال نظرات