۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۲۸۵۰۱
نیمه نخست آبان ماه؛

هفتمین همایش شعر« در کوچه آفتاب» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ هفتمین همایش شعر« در کوچه آفتاب» در نیمه نخست آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

عباس حیدری، مسؤول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: محور این همایش تکریم و تأثیر انقلاب اسلامی بر مقاومت‎ ملت‎های ستمدیده در برابر ظلم استکبار جهانی است.

وی در ادامه افزود: این همایش در راستای تعالی هنر و نگاه خلاقانه به شعر پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی ارشاد اسلامی خوزستان از همه شاعران و اهالی فرهنگ و ادب استان برای شرکت در این همایش دعوت کرد و بیان‎داشت: هفتمین همایش شعر« در کوچه آفتاب» در نیمه نخست آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

حیدری با اشاره به این که همایش شعر« در کوچه آفتاب» با یاد شاعر انقلابی قیصر امینپور در شهرستان گتوند برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دلاوریهای مردم سرافراز ایران به ویژه مردم قهرمان پرور خوزستان در حماسه 8 سال جنگ تحمیلی موضوع‎ آثار در این همایش است.

وی هدف از برگزاری هفتمین همایش شعر« در کوچه آفتاب» را ایجاد هماهنگی و انسجام بین نیروهای فرهنگی، ادبی و استادان حوزه شعر و ادب پارسی دانست و گفت: شناسایی هنرمندان به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‎ها و آفرینش‎های ادب پارسی از دیگر اهداف این همایش است.

مسؤول روابط عمومی ارشاد اسلامی خوزستان در پایان با بیان این که هفتمین همایش شعر« در کوچه آفتاب» در دو سبک کلاسیک و شعر آزاد برگزار خواهد شد، ابرازداشت: هنرمندان عرصه فرهنگ و ادب می‎توانند جهت نحوه شرکت در همایش به نشانی شهرستان گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا به پایگاه مجازی ershadgotvand@yahoo.com  مراجعه کنند./9453/پ202/ب

ارسال نظرات