۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۲۸۵۳۳
در شبکه قرآن و معارف سیما؛

ابعاد زندگانی مرحوم آیت‌الله علی صافی گلپایگانی بررسی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه معرفی مراجع و علمای سلف این هفته با موضوع معرفی و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله علی صافی گلپایگانی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
تصاوير منتشر نشده آيت الله علي صافي گلپايگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ویژه برنامه معرفی مراجع و علمای سلف هر هفته روزهای پنج‌شنبه، رأس ساعت 19:30 در برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، شبکه قرآن و معارف سیما در این هفته با ویژه برنامه معرفی و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله علی صافی گلپایگانی در برنامه ضیافت به تبیین ابعاد زندگانی و شخصیتی این عالم شیعه می‌پردازد.

 

شایان ذکر است، علاقه‌مندان جهت آشنایی با زندگانی و ابعاد شخصیتی و اجتماعی مرحوم آیت‌الله علی صافی گلپایگانی می‌توانند امشب از ساعت 19:30 تا 20 به رصد برنامه ضیافت شبکه قرآن و معارف سیما بپردازند.

 

گفتنی است، برنامه مرثیه خورشید ویژه دهه نخست ماه محرم با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمیان و با موضوع امام حسین(ع) در شبکه قرآن و روایات امشب رأس ساعت 21:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

 

همچنین دعای کمیل نیز به صورت زنده و با صدای حاج سعید حدادیان از حسینیه شهدای بسیج، رأس ساعت 23 امشب بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود./997/پ203/س

ارسال نظرات