۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۳۰۰۶۸
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(28)

حضور هیأت رزمندگان به همراه ماهنامه هیأت در نمایشگاه مطبوعان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام درباره مخاطبان ماهنامه هیأت گفت: این مجله به صورت ماه نامه بوده و در هر شماره 7000 نسخه چاپی دارد که 6800 نسخه از آن برای شعبات، طلاب، سخنرانان، مداحان و غیره ارسال می‌شود.
غرفه هيئت رزمندگان - ماه‌نامه هيات غرفه هيئت رزمندگان - ماه‌نامه هيات

 احسان اکبری، مسوول روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام، در گفت‌وگو با خبر نگار خبرگزاری رسا، گفت: هیئت رزمندگان حدود 700 شعبه در سراسر کشور دارد و مجله داخلی هیات را منتشر می‌کند، این مجله به صورت ماه نامه بوده و در هر شماره 7000 نسخه چاپی دارد که 6800 نسخه از آن برای شعبات، طلاب، سخنرانان، مداحان و غیره ارسال می‌شود، این مجله فروش در گیشه ندارد و برای سفارش آن باید اشتراک تهیه کرد.

مسؤول روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام درباره محتوای این ماه نامه بیان داشت: عنوان‌های ما عموما فرهنگی و مذهبی هستند البته مطالب سیاسی روز هم در مجله چاپ می‌شود ولی بیشتر تمرکز بر روی  مطالب فرهنگی و مذهبی است.

وی در ادامه افزود: آموزش مداحی، مصاحبه با رزمندگان و خانواده های شهدا، مصاحبه با سخرانان و مداحان، مصاحبه با شاعر آیینی، آموزش شعر آیینی توسط نوشته های شعرای بزرگ از دیگر مطالب این ماهنامه است، همچنین در هر شماره با یک سخران و یک مداح برجسته مصاحبه شده و قرار می‌گیرد.

احسان اکبری با اشاره به سابقه این رسانه اظهار داشت: رسانه هیأت رزمندگان به شکل کنونی در سال 76 شروع به کار کرده البته قبل از آن هم این مجموعه فعالیت خود را در خوزستان داشته است و این اولین حضور این رسانه در نمایشگاه بین المللی رسانه و دهمین سال چاپ ماهنامه هیات است.

و با تاکید بر قوی ظاهر نشدن رسانه ها در نمایشگاه تصریح کرد: امسال نسبت به سال های گذشت نمایگاه آن‌گونه که باید و شاید نبودهٰ به عنوان مثال از 12 نشریه ورزشی موجود در کشور فقط 3 نشریه آمده‌اند، این امر در دیگر رسانه ها نیز رخ داده، وقتی که رسانه‌ها خود توجه و تمایلی به حضور در نمایشگاه ندارند نباید از مردم نیز انتظار استقبال بالایی را داشت.

گفتنی است، محل غرفه ماهنامه هیأت انتهای راهروی 6 است./827/پ201/س

 

ارسال نظرات