۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۲۳۱۳۹۷
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس؛

دستاورد های انقلاب متعلق به مردم است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مالک انقلاب هستند و دستاورد های انقلاب متعلق به آنها است.
همايش منهاي عزت بعلاوه تحريم در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ منهای عزت بعلاوه تحریم که 26 آبان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، گفت: انقلاب ملت ایران انقلابی الهی بود و صاحب آن امام زمان (ع) و هدایتگر آن ولی فقیه، امام (ره) و مقام معظم رهبری است.


وی افزود: ما حق نداریم از حق مردم بگذریم و اگر کسی از حق مردم بگذرد دشمن ملت است، مردم باید در صحنه حضور داشته باشند و از مسوولان برای خواسته هایشان مطالبه کنند.


نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با توافق های هسته ایران ادامه داد: ایشان می فرمایند اگر ما در این توافق ها به نتیجه نرسیم ضرر نمی کنیم و باعث عبرت آموزی بیشتر می شود، عدم توافق به منزله جام زهر نیست.


کریمی قدوسی به بیان یکی از مصادیق پیروزی اسلام پرداخت و گفت: وقتی ابوسفیان در نبرد با پیامبر (ص) خلع سلاح شد به خیمه پیامبر اکرم (ص) آورده شد و وقتی عظمت سپاه پیامبر را مشاهد کرد، شمشیر کفر را به ظاهر بر زمین گذاشت، آنگاه مکه را تسلیم سپاه پیامبر اکرم (ص) کرد.


وی با بیان اینکه توافق خوب توافقی است که تحریم‌های ظالمانه را یکروزه و یکجا لغو کند گفت: هیچکس حق ندارد از حق ملت ایران و خطوط قرمز عبور کند در غیر این صورت نابود خواهد شد.


کریمی قدوسی خاطر نشان کرد:‌ به نظر می‌رسد استکبار جهانی هیزم‌هایی را جمع کرده تا اسلام ناب محمدی را تهدید کند و مبانی عزت مردم را در خلال مذاکرات خلع سلاح کند.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: توافق نهایی باید حافظ حق ملت و وحدت آن، پاسداشت ملت در نیازمندی‌هایش، اقتدار انقلابی، غیرت دینی، غرور ملی، حافظ خون شهدا علی الخصوص شهدای هسته‌ای باشد و این توافقی است که ملت ایران آن را تائیدمی‌کند.


وی اظهار داشت:‌ امام خمینی به افرادی که قصد تهدید نظام را داشتند اعلام کردند که ما فرزند عاشورا هستیم، پس در توافق نهایی ثابت کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.


کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه نباید یک جناح از توافق نهایی بهره‌برداری سیاسی کند اظهار کرد: توافق نباید بین ملت، دو جناح متفاوت و مسوولان انشقاق ایجاد کند.


وی به سخنان جک‌استراو وزیر خارجه سابق انگلیس علیه ایران درباره توافق نهایی اشاره کرد و گفت: جک‌استراو گفته است که ما به دنبال برخی اهداف در برابر ایران هستیم تا بین ملت ایران، نخبگان و مسوولان اختلاف ایجاد کنیم و اقتصاد ایران را به چالش بکشیم.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: توافق بد توافقی است که اسلام را تضعیف کند و توافقی که انقلاب ایران را نزد ملت‌های دیگر با تردید مواجه و جریان مقاومت را دچار تردید کند توافق بدی است.


کریمی قدوسی خاطر نشان کرد: توافقی که رژیم صهیونیستی از آن ابراز رضایت و شادمانی کند و معتقد باشد که فعالیت های ایران را متوقف کرده است، توافق بدی است.


نماینده مردم مشهد در مجلس گفت:‌ توافقی که روح استقلال طلبی ما را در زمینه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای دچار ضعف کند و حق ملت ایران سلب کند باید به دیوار کوبیده شود.


وی به توافق خوب اشاره کرد و افزود: توافق خوب توافقی است که رفع تحریم‌های را یک جا، یکباره و یک روزه تضمین کند./818/ 203/ع

ارسال نظرات