۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۳۲۲۵۳
فرمانده تیپ مستقل امام صادق خبر داد؛

تشکیل شورای عالی بسیج طلاب با همکاری مدیریت حوزه‌های علمیه

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) از تشکیل شورای عالی بسیج طلاب در کشور با هدف همکاری، هماهنگی و طراحی نحوه دفاع از ارزش‏های انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف علمی و فرهنگی مشترک توسط بسیجیان و علمای حوزه خبر داد.
حجت الاسلام حسين طيبي فر

حجت‏الاسلام حسین  طیبی‏فر فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره تفاهم نامه مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و بسیج طلاب کشور گفت: کاری که در 35 سال انقلاب اسلامی باید زودتر انجام می‏شد بحمدالله با همکاری مسؤولان حوزه علمیه به نتیجه رسید و این تفاهم نامه امضا شد.

 

وی در ادامه افزود: بسیج یک سازمانی است که با توجه به نیاز‏های هر زمان، خود را برای رفع آن نیاز آماده می‏کند و امروزه با توجه به هجمه‏های فرهنگی غرب و دشمنان اسلام نیاز کشور همکاری بسیج و حوزه‏های علمیه برای رفع نیاز‏های علمی و فرهنگی بود.

 

حجت‏الاسلام طیبی فر اظهار داشت: در این تفاهم نامه یک شورای عالی بسیج طلاب تشکیل می‏شود که رییس این شورا رییس حوزه علمیه آن استان خواهد بود و اعضای آن را فضلا و بسیجیان طلبه تشکیل خواهند داد ولی شورای عالی آن در حوزه علمیه قم با ریاست مدیر حوزه علمیه کشور تشکیل می‏شود.

 

وی به بیان اهداف تشکیل این شورا پرداخت و خاطر نشان کرد: هدف تشکیل این شورا همکاری، هماهنگی و طراحی نحوه دفاع از ارزش‏های انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف علمی و فرهنگی مشترک توسط بسیجیان و علمای حوزه است.

 

وی در ادامه یادآور شد: برای اجرایی کردن اهداف این شورا جلسه‏ای در مشهد مقدس با حضور همه مدیران استان‏های کشور با اعضای شورای عالی برگزار شد که در آن جهت فعالیت‏ها و اهداف در آن بررسی شد.

 

فرمانده تیپ مستقل امام صادق(ع) با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: بسیج طلاب با نظر رهبر معظم انقلاب زیر مجموعه سازمانی تیپ امام صادق(ع) قرار گرفت ولی بقیه استان‏ها در زیر مجموعه نمایندگی معتمدان استانی خود واقع شدند./1329/ت302/ی

ارسال نظرات