۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۳۴۲۸۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مراسم عزاداری حسینی زمینه ساز حکومت عدل مهدی موعود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که اربعین حسینی یادگار غافله جهاد و مقاومت است، گفت: عزاداری حسینی زنده نگه داشتن اسلام ناب و زمینه ساز حکومت عدل مهدی موعود(عج) است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اربعین حسینی یادگار غافله جهاد و مقاومت است.

وی با بیان این که عزاداری حسینی زنده نگه داشتن اسلام ناب است، افزود: اربعین یادگار امام سجاد(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که مراسم اربعین حسینی باید باشکوه برگزار شود، عنوان داشت: در اربعین امسال کنگره عظیم مردمی در حال شکل گیری است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی از نجف تا کربلا حرکتی اثرگذار، سازنده و نشان دهنده قدرت و عظمت اهل بیت(ع) است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که در این راهپیمایی از سراسر جهان بیش از 20 میلیون نفر شرکت می کنند، افزود: در این راهپیمایی حدود یک میلیون زائر ایرانی حضور دارد.

وی در ادامه یادآور شد: این راهپیمایی دامنه قیام عاشورا و اربعین حسینی را جهانی کرد.

مراسم عزاداری حسینی زمینه ساز حکومت عدل مهدی موعود است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مراسم عزاداری حسینی زمینه ساز حکومت عدل مهدی موعود(عج) است، گفت: این راهپیمایی مردمی پیام قیام عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین(ع) را به دنیا می رساند.

ساده زیستی از بارزترین ویژگی های اخلاقی شهید دستغیب بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با این که ساده زیستی از بارزترین ویژگی های اخلاقی شهید دستغیب بود، افزود: این شهید والامقام از نظر معنوی تأثیر بسیاری برجامعه گذاشت.

وی با اشاره به شهادت آیت الله دستغیب بیان داشت: شهید دستغیب در سنگر نماز جمعه همچون پتکی بر سرطاغوت بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که این عالم شهید که در سنگر نماز جمعه به شهادت رسید و دریایی از فضیلت بود، یادآور شد: شهید دستغیب بزرگ منشانه درجات عالی معنویت را طی کرد.

دسیسه دشمن در برابر اراده مردم بی نتیجه است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که پروژه خط راه آهن در شمال کشور با حضور رؤسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان مورد بهره برداری قرار گرفت، بیان داشت: این مسأله نشان دهنده بی تأثیربودن دسیسه دشمنان در برابر اراده ملت ایران در مسیر دستیابی به رشد و توسعه است.حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: پروژه خط راه آهن دریای خزر را به خلیج فارس وصل کرد و این طرح حرکت بزرگی بود که اتفاق افتاد./9459/پ201/ب2

ارسال نظرات