۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۳۴۷۱۲
امام جمعه بروجرد:

ایمان، علم و اخلاق مهم ترین سلاح دانشجویان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با بیان این که مهم ترین سلاح دانشجویان ایمان، علم و اخلاق است، گفت: دانشجویان باید خود را به این سلاح ها مجهز کنند.
حجت الاسلام ترابي-امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد،حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در این شهرستان با گرامی‎داشت این روز گفت: دانشجویان همواره در صحنه های انقلاب حاضر هستند.

وی با اشاره به حضور دانشجویان و جوانان در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس افزود: آنان با بصیرت و با خون خویش از انقلاب و آرمان های آن دفاع کردند.

حجت الاسلام ترابی با بیان این که روز دانشجو با خون شهدای دانشجو به نام دانشگاهیان ثبت شد، عنوان داشت: خون سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران سال 1332 آغازگر مقابله با حرکات ضد استبکاری قشر دانشجو در کشور شد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های دانشجویان جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان همواره باید تلاش کنند روحیه استکبار ستیزی خویش را حفظ کنند.

امام جمعه بروجرد با بیان این که مهم ترین سلاح دانشجویان ایمان، علم و اخلاق است، تأکید کرد: برای مقابله با دسیسه های دشمن دانشجویان باید خود را به این سلاح ها مجهز کنند.

وی هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان را مهم ترین وظیفه دانشجویان بیان کرد و افزود: دانشجو باید در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهگی و اقتصادی هوشیار باشد.

حجت الاسلام ترابی با تأکید بر این که مهم ترین هدف دانشجو باید علم آموزی باشد، بیان داشت: دانشجویان باید در جامعه الگو و اسوه قرار گیرند/9459/پ203/ب2

ارسال نظرات