۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۳۴۸۷۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خبر داد؛

اعزام خانواده های معظم شاهد و ایثارگر اراک به کربلای معلی/ راهپیمایی اربعین نماد اقتدار اسلام و از مؤلفه‌های قدرت تشیع است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: راهپیمایی اربعین نماد اقتدار اسلام و از مؤلفه‌های قدرت تشیع است و این اجتماع بزرگ جهانی به گونه‌ای دشمن را به وحشت انداخته که رسانه‌ها مجبور به سانسور یا حذف این حماسه جهانی شده‌اند.
حجت الاسلام هنرمند

حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک گفت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران وفادارش؛ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر اراک به شوق زیارت کربلا در قالب کاروانی با شش دستگاه اتوبوس راهی کربلای معلی شده اند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این‌که زیارت کربلای معلی از آغاز در دل شیعیان و انسان‌های آزاده و فضیلت‏خواه به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر بوده است افزود: راهپیمایی اربعین نماد اقتدار اسلام و از مؤلفه‌های قدرت تشیع است و این اجتماع بزرگ جهانی به گونه ای دشمن را به وحشت انداخته که رسانه‌ها مجبور به سانسور یا حذف این حماسه جهانی شده‌اند و همگان اعلام می‌کنیم که راهپیمایی امسال اربعین حسینی باشکوه تر از سال های گذشته خواهد بود.



وی تاکید کرد: ابا عبدالله الحسین(ع) همه دارایی و داشته های خود را به خدا هدیه کرد و لحظه شهادت خود نیز رو به آسمان کرد و به سمت خدا رفت.
 

حجت‌الاسلام هنرمند گفت: راهپیمایی اربعین حسینی نماد اقتدار اسلام است و افرادی که مسیر کربلا را پیاده طی می‌کنند معنی زیارت واقعی را درک می‌کنند. /842/ت302/ب6

ارسال نظرات