۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۳۵۴۱۳
خطیب نماز جمعه سمنان:

کاهش غیر معقول قیمت نفت یک دسیسه صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سمنان گفت: کاهش غیر معقول قیمت نفت در هفته‌های اخیر نتیجه توطئه‌ برخی کشورهای خودباخته منطقه به دستور صهیونیست‌ها و یک اقدام خیانت‌کارانه ضدایرانی است.
امام جمعه موقت سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اظهار داشت: این اقدام برخی کشورهای عربی به عرضه بی‌ضابطه و گاه رایگان نفت برای تأمین نظر سردمداران جنایتکار اسرائیلی و آمریکایی جهت ضربه زدن به ایران اسلامی نوعی جنگ و خیانت در حق مسلمانان و به کام صهیونیست‌ها است.

 

وی با اشاره به سابقه برخی کشورهای منطقه به ویژه دولت عربستان سعودی در خیانت و جنایت علیه منافع و جان و مال مسلمانان تصریح کرد: امروز نیز سران خود باخته عربستان سعودی با هدف ضربه زدن به اقتصاد و مقاومت ملت ایران با طرح کاهش معقول تولید نفت برای افزایش قیمت مخالفت می‌کند که این خیانت هیچ‌گاه از ذهن مردم ما و دیگر مسلمانان پاک نخواهد شد.

 

راهپیمایی عظیم شیعیان در اربعین عاملی برای معرفی اسلام است

 

امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با ستودن حرکت میلیون‌ها نفری عاشقان مکتب اهل بیت(ع) به سوی کربلای حسینی و حضور زاید الوصف عزاداران حضرت سیدالشهدا(ع) در اربعین شهادت آن حضرت و یاران و اصحابش اظهار داشت: راهپیمایی عظیم شیعیان در اربعین عاملی برای معرفی اسلام و فرهنگ و قدرت وحدت مسلمانان است.

 

خطیب نماز جمعه دامغان با بیان اینکه بسیاری از عاشقان حضور در مراسم اربعین کربلای معلی و زیارت بارگاه مطهر امام حسین(ع) و قمربنی‌هاشم(ع) امکان این حضور را نیافته‌اند، خاطر نشان کرد: همه ما می‌توانیم با حضور در همایش باشکوه و بزرگ لبیک یا حسین شهر سمنان و دیگر نقاط کشور در این حرکت عظیم حسینی سهیم و شریک شویم.

 

حجت الاسلام احمد پناهی در ادامه با اشاره به اظهارات روز‌های اخیر وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در خصوص ارائه گزارش دقیق و جزء به ‌جزء مفاد مذاکرات هسته‌ای 1+5 با ایران به مقامات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نیازی به این‌گونه توضیحات وجود ندارد زیرا خود باختگی و سرسپردگی و بی‌ارادگی دولتمردان آمریکایی در مقابل صهیونیست‌ها همواره برای ملت ما مشخص بوده است.

 

گفتنی است تجلیل امام جمعه موقت سمنان از سفر چهار روزه آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع عالیقدر تقلید به استان سمنان و حضور گسترده مردم ولایتمدار در استقبال و دیدار با این فقیه عالی‌مقام از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه سمنان بود./977/پ202/ب4

ارسال نظرات