۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۳۶۹۷۵

رییس جمهور چهارشنبه به خراسان جنوبی می رود+جزییات برنامه های سفر

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور و هیأت دولت روز چهارشنبه سوم دیماه به استان خراسان جنوبی سفر و با اقشار مختلف مردم، علما، نخبگان و مدیران استان دیدار و گفت وگو می کند.
سفر استاني رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح چهارشنبه همزمان با سوم دی ماه به همراه هیأت دولت به خراسان جنوبی سفر کرده و در نخستین برنامه سفر خود در استادیوم آزادی با اقشار مختلف مردم خراسان جنوبی دیدار خواهد کرد.

 

از برنامه های دیگر رییس جمهوری در این سفر دیدار با علما و نخبگان و حضور در جلسه شورای اداری و رسیدگی به موضوعات و خواسته های مدیران دستگاه های اجرایی مختلف است.

 

همچنین در این سفر برای این که رییس جمهور بتواند از نزدیک با مطالبات و درخواست های مردم آشنا شود وزاری دولت به عنوان نمایندگان تام الاختیار از جانب رییس جمهور به شهرستان های مختلف خراسان جنوبی سفر خواهند کرد.

 

در این سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان بشرویه، وزیر نیرو به خوسف، وزیر اقتصادی و دارایی به زیرکوه، معاون امور مجلس به قاین، وزیر راه و شهرسازی به طبس، دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام به درمیان، وزیر اطلاعات به فردوس، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به سرایان، وزیر آموزش و پرورش به سربیشه و معاون توسعه مناطق محروم کشور به نهبندان خواهند رفت تا نزدیک خواسته ها و مطالبات مردم را منورد پیگیری قرار دهند.

 

همچنین در این سفر بیش از 90 خبرنگار و عکاس پوشش رسانه ای سفر رییس جمهور را در استان بر عهده خواهند داشت.

 

لازم به ذکر است، مردم خراسان جنوبی تا کنون مهم ترین درخواست های خود را از رییس جمهور در حوزه خشکسالی، آب رسانی و راه آهن و حمل نقل عنوان کرده و خواستار توجه ویژه در زمینه سرمایه گذاری به خراسان جنوبی بوده و امیدوار هستند سفر رییس جمهور بتواند برای آنها منشا خیر و برکات بوده و بسیاری از کمبودها و مشکلات در پناه سفر رییس جمهور به استان بر طرف شود./968/پ203/ج

 

ارسال نظرات