۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۳۷۱۳۳
استاد حوزه و دانشگاه:

اگر سخنان اهل بیت به مردم جهان می‌رسید امروز همه علیه استکبار بودند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه سخنان اهل بیت را راهگشای مشکلات زندگی فردی و اجتماعی بشر دانست و گفت: اگر سخنان اهل بیت(ع) به مردم دنیا می رسید امروز همه دنیا علیه استکبار جهانی بودند.
حجت الاسلام اصغر قائمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام اصغر قائمی استاد حوزه و دانشگاه ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) و مراسم بزرگداشت شهید مدافع حریم حضرت زینب(س) شهید علی محمد ابراهیمی در مسجد صادقیه کاشان، گفت: انسان اگر امروز متوجه نباشد که ولایت چیست فردای قیامت متوجه خواهد شد که این ولایت است که  فریادرس ما است.

 

وی با اشاره به این که اگر کسی محبت و ولایت امیرمومنان(ع) را نداشته باشد به بهشت نخواهد رفت ابراز کرد: توحید منهای ولایت، وهابیت و داعشی های در عراق و سوریه است.  

 

حجت الاسلام قائمی یاد آورشد: زمانی که توحید منهای ولایت شد، با اره برقی سرمسلمانان بُریده می شود تا به خیال و فکر خود به بهشت بروند.

 

وی با اشاره به این که پیامبراکرم(ص) امیرمومنان(ع) را سند ولایت دانستند، گفت، پیامبر فرمودند: من در صراط می ایستم و احدی حق ندارد وارد شود مگر این که جواز و یا گذرنامه و سند ولایت را داشته باشد.

 

استاد حوزه و دانشگاه همچنین یاد آور شد: از امام رضا(ع) سؤال شد چگونه ولایت زنده می شود،  امام رضا(ع) فرمود؛ احادیث ما را یاد بگیرید و به دیگران یاد بدهید که اگر مردم جهان حتی کافران، محاسن و زیبایی کلام ما را یاد بگیرند حتما از ما تبعیت می کنند.

 

به گفته وی، یک پرفسور در مقدمه کتاب طب الرضا نوشته است، اگر دنیا طب الرضا را می گرفت و به آن عمل می کرد از طب جدید بی نیاز می شد.

 

حجت الاسلام قائمی در ادامه یاد آورشد: اگر سخنان اهل بیت(ع) به مردم دنیا می رسید امروز همه دنیا بر علیه استکبار جهانی بودند.

 

وی با اشاره به اعتراف یکی از خاخام های صهیونیستی مبنی بر صحت داشتن ظهور امام زمان(عج) افزود: دشمنان اسلام امروز به دنبال کم کردن شیعیان امام زمان هستند و برای این که به هدف خود برسند، صهیونیست ها حداقل 50 شیعه شناس دارند که در باره امام زمان تحقیق و بررسی می کنند به طوری که برخی از آنها ریز تر از ما علائم ظهور را می دانند.

 

لازم نیست به دشمن لبخند بزنیم

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در سوریه، عراق و شکست تروریست های داعش گفت: دشمن امروز با دیدن قدرت اسلام بر خود می لرزد، از این رو لازم نیست به دشمن لبخند بزنیم چرا که آنها از فرهنگ شیعه و از امام زمان ما در هراس هستند.

 

حجت الاسلام قائمی اظهار داشت: امروز نیز رفعت جمهوری اسلامی در مذاکرات با آمریکا و کشورهای اروپایی و گشودن دریچه ای برای حل برنامه هسته ای در مذاکرات سبب شد تا عربستان صعودی سراسمیه به وین محل مذاکرات رفته و با افزایش صادرات نفت خود، قیمت جهانی نفت را به نصف قیمت کاهش داده تا از این راه به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به خوش بین نبودن رهبر معظم انقلاب اسلامی به مذاکرات گفت: ای کاش همه مانند شهدا و مردم ولایت مدار با تبعیت از ولایت به مذاکرات هسته ای خوشبین نبودند.

 

شایان ذکر است، مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) و مراسم بزرگداشت شهید والامقام شهید علی محمد ابراهیمی شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) ، همراه با نماز ظهر و عصر امروز از سوی آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان در مسجد صادقیه این شهرستان برگزار شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات