۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۳۷۶۴۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

ائمه جمعه حماسه 9 دی را برای جوانان تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به ائمه جمعه استان تصریح کرد: شما ائمه جمعه استان و دیگر شهرها می‌توانید در رابطه با این واقعه و این حماسه تبیین سازی کرده و برای مردم به‌خصوص نسل نوجوان و جوان حماسه 9دی را شفاف کنید.
حجت الاسلام قابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی قابل، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ظهر امروز درگردهمایی ائمه جمعه استان با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی گفت: این حماسه به  فرموده  رهبر معظم انقلاب برخاسته از بصیرت بود و به یقین این حماسه بی‌نظیر همیشه در تاریخ این نظام اسلامی ماندگار و فراموش نشدنی است.

 

حجت الاسلام قابل ادامه داد: این حماسه ماندگار به دشمنان نظام جمهوری اسلامی فهماند که ایران و ملت رشید ولایتمدار آن همیشه پشتیبان این اسلام عزیز هستند و همیشه یار و یاور ولایت بوده و خواهند بود.

 

ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهارداشت: دشمنان و تمام  بدخواهان  این نظام فهمیدند که نمی‌توانند در برابر اراده و ایمان این ملت رشید خللی وارد کنند و این مردم ولایتمدار و با بصیرت بساط فتنه‌گران را در 9 دی برچیدند و به آنها درس فراموش نشدنی دادند.

 

حجت الاسلام قابل به فرار رسیدن این روز بزرگ و ماندگار در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه‌های زیادی در این روز تدارک دیده شده که باید همه این روز بزرگ را گرامی داشته و با شکوه برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام قابل خطاب به ائمه جمعه استان تصریح کرد: شما ائمه جمعه استان و دیگر شهرها می‌توانید در رابطه با این واقعه و این حماسه تبیین سازی کرده و برای مردم به‌خصوص نسل نوجوان و جوان حماسه 9دی را شفاف کنید.

 

حماسه 9دی مایه استحکام نظام بوده است

در ادامه این همایش حجت الاسلام محمد تقی بهبودی، مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با گرامی داشت حماسه 9 دی گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در حماسه بی نظیر 9 دی مایه استحکام نظام بوده است.

 

حجت الاسلام بهبودی ادامه داد: این حماسه پیوند دوباره ملت ایران با ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در پایان گفت: این حماسه و حضور فراموش نشدنی ملت ایران نمایش عظیم و گسترده ملت ایران بود که به دشمنان به خوبی نشان داده شد.

 

در پایان این گردهمایی حجت الاسلام علی ارباب، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز گزارشی از برنامه‌های ستاد نماز جمعه استان و دیگر شهرستان ها پرداخت./955/پ202/ب6

ارسال نظرات