۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۳۷۸۲۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

مردم ایران در 9 دی بیداری دینی خویش را به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در ایام فتنه 88 به دنبال تسلط بر منطقه و کشورهای اسلامی بود و به دنبال ایرانی زیر چتر اسرائیل بود، 9 دی روز شکست تفکر صهیونی نه غزه نه لبنان، گرفتارشدن اسرائیل در مشکلات داخلی و تو سری خوردن آنان از غزه و لبنان بود.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در جمع روحانیان و اساتید بسیجی کردستان، بیان کرد: در آموزه‌های اسلام دین و علم مکمل همدیگر هستند و اساس کار اسلام بصیرت و علم است، دشمنان از گذشته برنامه‌ریزی و توطئه‌افکنی کرده‌اند تا بین حوزه و دانشگاه شکاف ایجاد کنند.


وی ادامه داد: وحدت و تعامل بین حوزه و دانشگاه امری ضروری است، نشست‌های تخصصی بین نخبگان دانشگاهی و حوزوی بیشتر شود و فضای مباحثه در بین صاحب‌نظران دو طرف گسترش پیدا کند.


نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: باید توانمندی‌های خودمان را درک کنیم و با دشمن‌شناسی و آشنایی با توطئه‌های دشمنان که به صورت خاموش و حساب‌شده مبانی فکری و عقیدتی جوانان جامعه را مورد هدف قرار داده‌ است از سرمایه‌های اصلی خودمان دفاع نماییم، متأسفانه دشمنان با توطئه‌افکنی های حساب شده خود ما را از سرمایه‌های اصلی خویش بیگانه کرد، نه تنها بیگانه بلکه کاری کرده‌اند که از این سرمایه‌ها متنفر شویم.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تصریح کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در ایام فتنه 88 به دنبال تسلط بر منطقه و کشورهای اسلامی بود و به دنبال ایرانی زیر چتر اسراییل بود، 9 دی روز شکست تفکر نه غزه نه لبنان، گرفتارشدن اسراییل در مشکلات داخلی و تو سری خوردن آنان از غزه و لبنان بود.


نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: 9دی برای خواص و عوام دارای درس‌هایی بود و ثمره چندین سال برنامه‌ریزی دشمنان درایت و روشنگری رهبر معظم انقلاب و ایستادگی ملت ایران نقش بر آب شد،
در این روز حماسی مردم مسلمان ایران بیداری دینی خویش را به جهانیان نشان دادند و به همه دشمنان اعلام کردند که هرگاه آموزه‌های دینی و اعتقادی آنان به خطر افتد وارد صحنه می‌شوند.


علی شکری رییس سازمان بسیج اساتید کردستان نیز در این مراسم گفت: تفکر حکیمانه و معرفتی به واسطه وحدت بین حوزه و دانشگاه ایجاد خواهد شد و وحدت این دو نهاد مهم جامعه را به سوی تعالی اخلاقی، روحی و پیشرفت همه جانبه سوق خواهد داد.


وی افزود: بسیج اساتید به دنبال مستحکم‌ کردن حلقه وحدت بین حوزه و دانشگاه است و در استان کردستان خوشبختانه با حضور نخبگان دانشگاهی و حوزوی این مهم با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود.


شکری گفت: تجمع خودجوش مردم در 9 دی سال 88 به جهانیان نشان داد مردم مسلمان ایران ملتی آگاه و بصیر بوده و همواره حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.


رییس سازمان بسیج اساتید کردستان خاطرنشان کرد: 9 دی سند ماندگار بیعت مجدد مردم با ولی فقیه و تبلور آرمان‌های ولایی انقلاب اسلامی است./967/پ202/ب

ارسال نظرات