۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۳۷۹۸۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان:

حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: بر هم زدن وحدت، افزایش فشار اقتصادی و تضعیف اعتقادات سه راهبرد اصولی دشمن در فتنه 88 بود.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: نهم دی ماه 88 نقطه سرنوشت‌ساز تقابل همه جانبه جبهه معاند نظام با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی کشور بود.

 

وی افزود: در این روز، ملت ایران با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی حماسه‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی رقم زدند.

 

حجت‌الاسلام حسینی، پیوند عمیق ملت و رهبر را به‌ عنوان دلیل اصلی شکست دشمن در این فتنه دانست و افزود: یکی از بارزترین مشخصه و وجه تمایز حماسه نهم دی 88 در مقایسه با سایر حوادث و اتفاقات و رویداد های اجتماعی، سیاسی در صد ساله اخیر به ویژه بعد از انعقاد تفکر برپایی نهضت مشروطیت در ایران، عدم تبعیت قاطع مردم کوچه و بازار از خواص صدر انقلاب و تابعیت محض از ولایت فقیه بود.

 

وی با اشاره به اشتراکات حماسه نهم دی ماه با حوادث دوران پیروزی انقلاب اظهار داشت: از نگاه رهبر انقلاب، روح دیانت حاکم بر دل های مردم و توجه به فرهنگ عاشورا از ویژگی های مشترک حماسه‌ نهم دی و حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه با تأکید بر اینکه دشمن در فتنه 88 سه راهبرد اصولی را دنبال می کرد، خاطر نشان کرد: نخستین راهبرد دشمن در این فتنه، بر هم زدن وحدت و همگرایی ملت بود که با استفاده از فعال کردن شکاف سیاسی بین مردم دنبال می‌شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی افزود: دشمن در ایجاد این شکاف‌ها موفق بود و همین باعث شد که نطفه فتنه منعقد شود، اما بصیرت ملت و تبعیت از ولایت، این راهبرد دشمن را ناکام گذاشت.

 

وی راهبرد دوم دشمن در این نبرد نرم را فشار اقتصادی و افزایش تحریم‌ها برای انتقام از ملت عنوان کرد و افزود: دشمن، در اوج فتنه با افزایش فشار اقتصادی سعی داشت قاطبه مردم را با فتنه همسو کند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، راهبرد سوم دشمن را تضعیف اعتقادات مردم نسبت به اسلام دانست و افزود:  چون اسلام موتور حرکت مردم در نهضت‌های صد ساله اخیر شناخته می‌شد و دشمن از همین راه، سرنگونی کشور را دنبال می کرد.

 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به این که این حماسه بزرگ، همیشه ماندگار است و هیچ‌گاه از یاد و ذهن مردم ایران اسلامی پاک نمی‌شود خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی انقلاب اسلامی را در برابر همه فتنه‌ها بیمه و توان توطئه‌ها و کید دشمن را علیه نظام اسلامی و فتنه‌گری‌ها خنثی کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با بیان این که در روز بصیرت و میثاق امت با ولایت همه باید به عهد خودمان وفا کرده و دشمن را بار دیگر در توطئه‌های خود زمین‌گیر کنیم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه حقیقی قرار دارد و هرگز از این حرکت خود مأیوس و خسته نمی‌شود./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات