۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۰۹۴
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان بوشهر:

9 دی تقابل حق و باطل بود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر با بیان این‌که امروز مردم ما در اوج بصیرت و آگاهی و از مسؤولان هم جلوتر هستند، گفت: یوم الله 9 دی روز تجلی هوشمندی، بصیرت مردم و روز تقابل حق و باطل بود.
حجت الاسلام مرتضي فلاحتي مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون استان بوشهر

حجت الاسلام مرتضی فلاحتی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با اشاره به یوم الله 9 دی گفت: یوم الله 9 دی روز تجلی هوشمندی، بصیرت مردم و روز تقابل حق و باطل است و پیام مهم آن حمایت از ولایت است که ملت ایران به هیچ کس اجازه براندازی نظام و توطئه را نخواهند داد.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر درباره حصر سران فتنه اظهار داشت: این رأفت نظام جمهوری اسلامی بود که در مورد آن ها اجرا شد و صلاح نظام بر حصر بود و این چیزی از مجرم بودن آن ها کم نمی کند و اگر ضرورت اقتضا کند، قطعا محاکمه و به اشد مجازات محکوم خواهند شد و تا زمانی که آن ها از عمل خود پشیمان نشوند و توبه و عذرخواهی نکنند، حصر نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: سران فتنه هنوز معتقد نیستند که اشتباه کرده اند و هنوز هم ولایت فقیه را قبول ندارند، که اگر قبول داشتند امر ولایت را اطاعت می کردند.

 

حجت الاسلام فلاحتی بیان داشت: حماسه 24 خرداد 92 تاثیر زیادی در خنثی سازی توطئه های دشمنان داشت و نشان داد که نظام امین رای مردم است و امکان تقلب در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، تا جایی که دیگر حتی فتنه گران و ایادی خارج نشین آن ها نیز نتوانستند حرفی بزنند و توهم تقلب را برای همیشه از بین برد.

 

مسؤول امور روحانیون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش رسانه ها در بصیرت بخشی به مردم گفت: امروز رسانه یک قدرت است و جنگ رسانه را باید با قدرت رسانه ای مقابله کرد، رسانه های متعهد به اخلاق رسانه ای نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم دارند که البته رسانه های محلی باید در فتنه ها بهتر عمل کنند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه دست از توطئه و دشمنی و فتنه انگیزی برنمی دارند و همین عاملی بود که موجب شد مردم حماسه 9 دی را خلق کنند و تا زمانی که این عوامل هستند، حمایت مردم از ولایت فقیه هم ادامه دارد و مردم باید با حضور خود در روز بصیرت، هر سال این هشدار را به فتنه گران می دهند که ما هنوز در صحنه هستیم و تا جان در بدن داریم، از ولایت دفاع می کنیم.

 

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان بوشهر اظهار داشت: امروز مردم ما در اوج بصیرت و آگاهی، از مسؤولان هم جلوتر هستند و بصیرت مردم مورد اذعان و تایید مقام معظم رهبری نیز است.

 

حجت الاسلام فلاحتی تاکید کرد: موضع گیری عده ای محدود برای رفع حصر فتنه گران، هیچ تاثیری در اراده مردم ندارد و جز این‌که آن ها صف خود را از صف مردم جدا می کنند، کسی موافق رفع حصر نیست، چون مردم می بینند که آن ها هنوز در جهل خودشان هستند و به هیچ وجه پشیمان نشده اند./833/ت302/ب4

ارسال نظرات