۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۳۸۳۴۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

مردم در 9 دی 88 تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که دشمنان در فتنه 88 در صدد ایجاد شکاف بین مسؤولان نظام بودند گفت: در 9 دی 88 ملت بزرگ ایران تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به نزدیک شدن هفته وحدت گفت: 12 تا 17 ماه ربیع الاول هفته وحدت نامگذاری شده است و باید این هفته بهانه ای برای وحدت هر چه بیشتر در بین مسلمین باشد.

 

وی در ادامه وحدت را لازمه جهان اسلام در دنیای کنونی برشمرد و اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) محور وحدت در جامعه مسلمین است و باید با تأسی از منش و روش آن حضرت به وحدت و یکپارچگی رسید چرا که دشمنان از تفرقه مسلمین سوء استفاده می‌کنند از این رو باید با اتحاد و همدلی جلوی دشمنان اسلام ایستاد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه به موفقیت های روابط عمومی تبلیغات اسلامی زنجان در کسب رتبه اول، کسب رتبه برتر در جشنواره اوقات فراغت، کسب رتبه برتر در تبیان و برگزاری گفتمان های دینی اشاره کرد افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان جزء دستگاه های موفق فرهنگی در استان است.

 

حجت‌الاسلام خدایی در با اشاره به سالروز حماسه 9 دی و تجدید میثاق مردم با ولایت در این روز تأکید کرد: در 9 دی ماه 88 ملت بزرگ ایران تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند و بار دیگر ارادت خود را به نظام اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه بیان داشتند.

 

وی در ادامه با اشاره به دخالت دست های دشمنان خارجی در جریان فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 اظهار داشت: دشمن تلاش کرد با ایجاد آشوب داخلی بین مسؤولان تفرقه بیندازد که با حضور به موقع مردم ولایی بساط همه این آشوب ها جمع شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با بیان این که فتنه، تر و خشک را با هم می سوزاند تصریح کرد: فتنه گران در بین مردم هستند اما مواضع خود را نشان نمی دهند چرا که فتنه گران اهل نفاق بوده و این گروه خوب را بد جلوه می دهند.

 

در ادامه این جلسه، قهرمان شجاعی معاون سابق اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص اقدامات خود در سمت معاون اداری و مالی گزارشی داد و تصریح کرد: ساماندهی صندوق امام خمینی (ره)، تبدیل وضعیت افراد، اخذ زمین برای دبیرستان صدرا، صرفه جوئی در هزینه ها، نظارت و پیگیری پروژه های عمرانی و خانه های عالم ازجمله اقداماتی بود که در معاونت اداری و مالی پیگیری شد.

 

گفتنی است؛ در ادامه این مراسم رضا میر کریمی به عنوان معاون جدید اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان معرفی شد. /949/پ202/ب4

ارسال نظرات