۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۶
کد خبر: ۲۳۸۵۲۱
مدیر مدرسه علمیه ایروانی خواستار شد؛

جبران ضعف خواص با بصیرت افزایی طلاب و روحانیان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ایروانی با اشاره به این‌که برخی از خواص جامعه در زمان فتنه سکوت کردند و به این نکته باید توجه شود که این سکوت به معنای همکاری با دشمن است، گفت:وظیفه طلاب و روحانیون این است که آگاهی مردم را افزایش دهند تا عملکرد ضعیف خواص جامعه جبران گردد.
حامد وفسي حامد وفسي حامد وفسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حامد وفسی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله ایروانی(ره) تهران در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که سه شنبه شب در مسجد پنج تن آل عبا برگزار شد با اشاره به عملکرد ضعیف خواص در زمان فتنه تصریح کرد: برخی از خواص جامعه در زمان فتنه سکوت کردند، البته به این نکته باید توجه شود که این سکوت به معنای همکاری با دشمن است، برخی دیگر به دلیل احتیاط و مقدس نمایی خود سکوت کردند.


مدیر مدرسه علمیه ایروانی خاطرنشان کرد: دلیل یاد آوری روزهایی مانند 9دی، آگاهی دادن به مردم برای عبرت آموزی از آن روز است.

 

حجت الاسلام و المسلمین وفسی با اشاره به این‌که در کشور ساختاری منسجم برای حل بحران وجود ندارد ابراز داشت: در بیشتر مواقع رهبر انقلاب و در کنار ایشان مردم بوده اند که مشکلات و بحران های مختلف را برطرف کرده اند و نقص یک سازمان منسجم در زمینه حل بحران در کشور احساس می شود.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به وظیفه روحانیون مبنی بر آگاهی دادن به جامعه خاطرنشان کرد: وظیفه طلاب و روحانیون این است که آگاهی مردم را افزایش دهند تا عملکرد ضعیف خواص جامعه جبران گردد.

 

مدیر مدرسه علمیه ایروانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر حضور بصیرت در بینش مردم تاکید کرد: برداشت های بعضی از افراد از بصیرت حقیقتا برخلاف مفهوم واقعی بصیرت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین وفسی با اشاره به سیاست های غلط مسوؤلین در امور داخلی کشور، گفت: از طرفی گفته می شود سیاست دولت تنش زدایی در روابط بین الملل است ولی مسوؤلین در داخل کشور این سیاست را انجام نمی دهند.

 

وی افزود: انسان باید در کنار انجام دعا، دانش و بینش خود را افزایش داده و از تجربه دیگران استفاده کند، مخلصانه برای رضای خدا برای حفظ اسلام فعالیت کند، نتیجه اینگونه فعالیت موفقیت نظام اسلامی خواهد بود./811/پ202/ص

ارسال نظرات