۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۳۸۹۹۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

هر کس شعار اعتدال دهد و خلاف راه ولایت فقیه حرکت کند به یقین دروغ می گوید

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اعتدال برآمده از متن اسلام و راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و هر کس خلاف راه ولی فقیه حرکت کند و شعار اعتدال بدهد به طور قطع دروغ می گوید.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، دین مداری به معنای واقعی کلمه را از دغدغه‌های مهم اهل تقوا برشمرد.
 
امام جمعه شهرکرد دین اسلام را دین کامل و جامع برای همه بشریت دانست و از ولایت فقیه به عنوان سیاست گذار دین الهی در زمان غیبت حجت الهی یاد کرد و افزود: دین اسلام برای سبک زندگی، مدیریت جامعه و زندگی فردی و اجتماعی، اخلاقیات، اقتصاد، فرهنگ و سیاست برنامه دقیق ترسیم کرده است و ولی فقیه در جامعه اسلامی رسالت تبیین و تشریح این سیاست ها را برعهده دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با انتقاد از برخی مسؤولان که مواضع خودشان را جسورانه در تقابل با مواضع ولی فقیه قرار می دهند، تصریح کرد: مواضع و سیاست گذاری ها رهبر انقلاب برآمده از متن اسلام ناب است و همگان باید در برابر این سیاست گذاری ها به ویژه سیاست های اقتصاد مقاومتی تابع و عمل گرا باشند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به آغاز هفته وحدت از 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول اشاره و وحدت، همدلی و اجتماع ملت های مسلمان را از ضرورت های امروز جهان اسلام دانست و تصریح کرد: اجتماع کردن و پرهیز ار تک روی ها از دستورات مهم دین اسلام به مسلمانان است.
 
این مقام مسؤول، اجتماعات بزرگ مردمی در مناسبت های گوناگون را موجب یأس و نا امیدی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: این اجتماعات و راهپیمایی های بزرگ در مناسب های گوناگون افزون بر این که دست قدرت و نصرت الهی را برای جهانیان آشکار خواهد ساخت، دشمنان و شیاطین تفرقه افکن و خائن را نیز رسوا و نابود خواهد کرد.
 
وی کشف حجاب رضاخانی سال 1314 و هتک حرکت به ساحت ولایت و رهبری درسال 1356 در یک روزنامه را یادآور شد و گفت: این دو مناسبت ناپسند و مذموم در 17 دی آن سال ها، از سوی پدر و پسر خائن به وقوع پیوست.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه را خطری بزرگ برای جوانان و خانواده ها دانست و تصریح کرد: دشمن در همه دوران ها بر ترویج بی حجابی و ضدارزش ها در جامعه تلاش کرده است و شناخت و مقابله با این نقشه های شوم دشمنان از ضرورت ها امروز جامعه محسوب می شود.
 
وی قیام مردم قم در 19 دی سال 1356 برای دفاع از امام راحل و مرجعیت اسلامی را یادآور شد و گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری بی بدیل در برابر دشمنان ایستادند و آن قیام همیشه ماندگار، زمینه ساز شکل گیری انقلاب اسلامی شد.
 
امام جمعه شهرکرد، دفاع از ولایت و رهبری را شاخص و پرچم همیشه سربلند در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم ما در نهم دی ماه سال 88 با بصیرت و هوشیاری خود از انقلاب و اسلام صیانت و فتنه گران را نابود کردند و نشان دادند که بین ولایت و رهبری هیچ گاهی جدایی نخواهد افتاد.
 
این مقام مسؤول از عملکرد و موضع گیری های ناپسند و کم رنگ برخی مسؤولان در خصوص نهم دی ماه امسال نیز ابراز گلایه کرد و گفت: برخی مسؤولان در نهم دی ماه امسال به گونه ای عمل، موضع گیری و حتی سکوت کردند که گویا مردم بر علیه آن ها شعار می دهند؛ در حالی که مقابله در برابر فتنه‌گران افراط گر که قصد داشتند کشور را به بیگانه بسپارند، شعار و سخن مردم در نهم دی ماه بود.
 
هر کس خلاف راه ولی فقیه حرکت کند و شعار اعتدال بدهد به طور قطع دروغ می گوید
 
خطیب جمعه شهرکرد با بیان این که مردم در مراسم 9 دی ماه امسال پرچم اعتدال را بلند کردند افزود: اعتدال برآمده از متن اسلام و راه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و هر کس خلاف راه ولی فقیه حرکت کند و شعار اعتدال بدهد به طور قطع دروغ می گوید.
 
انتقاد از عملکرد افراط‌گرایانه برخی مسؤولان چهارمحال و بختیاری و خارج شدن آن ها از شاخص های اعتدال 
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد افراط‌گرایانه برخی مسؤولان استان و خارج شدن آن ها از شاخص های اعتدال گفت: متأسفانه برخی از فرمانداران استان بر خلاف سیاست ها و مشی دولت که همان اعتدال است حرکت می کنند و به امور رنگ و جلای سیاسی و جناحی می‌دهند که در این راستا باید از ایجاد تندروی ها در استان خودداری شود./9457/پ201/ب2
ارسال نظرات