۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۳۹۲۳۵
آیت الله نوری همدانی:

آیت الله انصاری شیرازی یار وفادار امام و رهبری بود

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی از آیت الله انصاری شیرازی به عنوان یار وفادار نظام، حضرت امام و رهبر معظم انقلاب یاد کرد و آن مرحوم را استادی برجسته و فقیهی توانمند خواند.
آيت الله نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوی همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با تسلیت ارتحال عالم ربانی، آیت الله شیخ یحیی انصاری شیرازی از خدمات و مجاهدت های آن عالم ربانی تجلیل کرد.


وی مرحوم آیت الله انصاری شیرازی را از علمای وارسته و اساتید برجسته اخلاق و حوزه علمیه قم، فقیهی توانمند و محققی بزرگ دانست و تاکید کرد: آن مرحوم از نظر انقلابی نیز تعهدی کامل داشت و همواره در کنار حضرت امام بود.


حضرت آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: بعد از رحلت مرحوم حضرت آیت الله العظمی حکیم، یکی از علمای بزرگواری که پای اعلامیه مرجعیت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه را امضا کرد، مرحوم حضرت آیت الله انصاری شیرازی بود.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اضافه کرد: موقعی که حضرت امام از نوفق لوشاتو به ایران و قم بازگشتند، حضرت آیت الله انصاری شیرازی همراه ایشان بودند، در دیگر عرصه ها نیز آن عالم و فقیه وارسته متعهدانه همراه و همگام با انقلاب و امام بودند.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: آن عالم برجسته همیشه در کنار انقلاب اسلامی و یار و یاور نظام، امام و رهبر معظم انقلاب بود.


حضرت آیت الله نوری همدانی به همراه طلاب و فضلای شرکت کننده در جلسه درس خارج برای علو مقام آیت الله انصاری شیرازی فاتحه ای قرائت کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات