۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۳۹۵۶۴
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان:

دانش آموزان قاعده فرهنگی جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که دانش آموزان را قاعده فرهنگی جامعه هستند، گفت: اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم ابتدا باید دانش آموزان آن را خوب آموزش دهیم.
حجت الاسلام کلاه کج، رييس مرکز خدمات حوزه‎هاي علميه خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه خوزستان و عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد، ابرازداشت: به کار گیری دانش آموزان نخبه به عنوان مشاور در استانداری سبب استفاده از ایده های نو و ارتباط مفید با این قشر مهم می شود.

وی دانش آموزان را قاعده فرهنگی جامعه توصیف و عنوان کرد: اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم ابتدا باید دانش آموزان آن را خوب آموزش دهیم.

حجت الاسلام کلاه کج به تأسیس مدارس تخصصی قرآن در خوزستان اشاره کرد و گفت: این فعالیت بزرگ و ارزشمند است که باید از مؤسسان آن تقدیر شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش صحیح دانش آموزان و نقش آن در توسعه سلامت جامعه ابرازداشت: این فعالیت نیازمند توجه جدی مدیران ارشد استان است.

عضو شورای آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: تألیف و انتشار کتاب سلامت از ماندگارترین خدمات آموزش و پرورش است که سلامت دانش آموزان را هدف خود قرار می دهد.

حجت الاسلام کلاه کج به اهمیت توجه به معلمان اشاره کرد و بیان داشت: اگر بخواهیم تصمیم گیری های ما اجرایی شود باید انگیزه ها و روحیه معلمان را افزایش دهیم.

وی تشکیل جلسات در مدارس و بازدید سر زده از مدارس استان را سبب تقویت ارتباط با مدارس توصیف و عنوان کرد: این فعالیت ها تقدیر از فرهنگیان خواهد بود.

توسعه مهارت های فنی و ورزشی گامی مهم در تربیت صحیح دانش آموزان است

حجت الاسلام کلاه کج توجه به ورزش و روشن سازی نقش مهم آن در سلامت روحیه دانش آموزان را مهم توصیف و عنوان کرد: نباید ورزش را پشت درهای بسته و دور از چشم انجام داد.

وی گفت: درمان بسیاری از افسردگی ها و بیماری های روحی نیازمند توجه به ورزش و فعالیت های ورزشی در جامعه است.

حجت الاسلام کلاه کج در پایان معرفی جلسه شورای آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین جلسات اجرایی استان را خواستار شد و گفت: نباید تصور کرد که پرداختن به تربیت و آموزش دانش آموزان کاری حاشیه ای است./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات