۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۲۴۰۷۶۳
رییس ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی:

جشن‌های دهه فجر به صورت مردمی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی توجه به گفتمان انقلاب اسلامی در جشن های دهه فجر را ضروری دانست و گفت: تمامی برنامه ها و جشن‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی برنامه های بزرگداشت دهه فجر استان با بیان این‌که برگزاری باشکوه و منظم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی سبب تقویت ارزش ها، اهداف و باورهای انقلاب مردم می شود، گفت: خلاقیت و ابتکار در برنامه‌ها ضرورت دارد.

 


وی با تأکید بر این‌که توجه به گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف در جشن ها و آیین های دهه فجر ضروری است، افزود: کمیته های 23 گانه این ستاد باید به گونه‌ای برنامه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود را تدارک ببینند که در آنها اهداف، آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب به درستی و بر اساس واقعیات تبیین و تشریح شود.

 


حجت الاسلام تقی زاده بهره‌مندی از نکته نظرات و پیشنهادات طیف‌های مختلف مردم به ویژه کارشناسان فرهنگی و جامعه‌شناسی را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید از کارشناسان برجسته برای حضور در نشست‌های بصیرتی دهه فجر دعوت شود تا نسل جوان با برکات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 


وی با بیان این‌که محوریت موضوعی برنامه ها بایستی به سمت تبیین دستاوردها و ابعاد مختلف انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: تلاش خواهد شد تا مانند سال‌های گذشته تمامی برنامه ها و جشن‌های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود که مساجد، دانشگاه‌ها، حوزه های علمیه و مدارس جزو اماکن مهم در برگزاری این برنامه ها خواهد بود.

 


رییس ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که باید تلاش شود آیین های دهه فجر محتوایی و ماندگار اجرا شود، خاطرنشان کرد: دهه فجر به مانند جشن های نیمه شعبان باید در استان برگزار و نقش اصلی در آنها باید به عهده مردم و تشکل های غیردولتی سپرده شود.

 


حجت الاسلام تقی زاده زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را از دیگر محورهای برنامه های دهه فجر عنوان کرد و گفت: نباید از ظرفیت‌های وحدت‌بخش این برنامه ها نیز غافل بود، چراکه حفظ وحدت و انسجام از مهم‌ترین عناصر در برگزاری آیین های دهه فجر است که باید از سوی تمام کمیته ها رعایت شود.

 


وی ارایه عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های مختلف دولتی استان را از برنامه های مهم در دهه فجر دانست و افزود: انتظار داریم تمامی دستگاه های و نهادهای خدمتگزار ملت، خدمات و دستاوردهای خود را با شیوه های نوین، ابتکاری، مختلف و جذاب و البته به دور از غلوگویی به مردم ارایه دهند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات