۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۴۱۲۷۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

انقلاب اسلامی ایران به الگویی در عرصه جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی زنجان با بیان این که شکل گیری انقلاب اسلامی با حرکت امام(ره) و پشتوانه مردم صورت گرفت گفت: بعد از گذشت 36 سال، انقلاب اسلامی ایران به ‌عنوان یک الگو در سطح جهان مطرح بوده و چشم اغلب کشورهای دنیا به ایران دوخته شده است.
حجت الاسلام صلاحي

حجت‌الاسلام حسن صلاحی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک حادثه بسیار مهم در تاریخ معاصر است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از گذشت 36 سال هنوز شاهد آثار پر برکت و تبعات مثبت انقلاب اسلامی در جامعه جهانی هستیم و این انقلاب امروز، مرزها را درنوردیده و حرکت خوبی به ملت های مسلمان جهان داده است.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی با تلاش های امام(ره) و پشتوانه مردم گفت: به برکت رهبری های امام خمینی(ره) و حرکت و پشتوانه مردم، انقلاب اسلامی شکل گرفت و در حال حاضر همگان شاهد هستیم که انقلاب اسلامی ایران به ‌عنوان یک الگو در سطح جهان مطرح بوده و چشم اغلب کشورهای دنیا به ایران دوخته شده است.

 

حجت الاسلام صلاحی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های سازمان تبلیغات اسلامی زنجان برای دهه فجر امسال تأکید کرد: امسال نیز اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همانند سال های گذشته برنامه های متنوعی برای دهه فجر تدارک دیده است که این برنامه ها با همکاری مردم و تشکل های دینی در سطح استان به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به برنامه های طراحی شده برای اجرا در دهه فجر امسال افزود: اجرای شاخص جشن انقلاب در شهرستان ها با همکاری ائمه جماعات در مساجد و حسینیه ها، آذین بندی محیط مساجد، برگزاری برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی و تبلیغی مساجد، هماهنگی با هیأت امنای مساجد جهت پخش سرودهای انقلاب و تکبیرات 22 بهمن، برگزاری نماز وحدت با حضور مسؤولان استانی و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان از جمله برنامه های طراحی شده برای دهه فجر امسال است.

 

وی در پایان افزود: حمایت از برنامه های محوری مساجد و هیئات مذهبی، برگزاری نشست شاعران آئینی با رویکرد شعر انقلاب از سوی کانون شعرا و مداحان زنجان، شرکت در غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور تشکل های میانی از جمله مداحان و هیئات مذهبی، اعزام سخنران به مراسم‌های دهه فجر، ارسال پیامک های تبلیغی و بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در طول دهه فجر و برگزاری گفتمان های انقلاب اسلامی در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی و دینی از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی برای دهه فجر امسال است./949/ت302/ب4

ارسال نظرات