۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۴۲۶۱۳
دادستان کل کشور:

جهل زدایی رسالت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ دادستان کل کشور گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت و حرکت مردم عقب نشینی کرده اند و اجتماعات عظیم مردمی همچون راهپیمایی 22 بهمن جلوه ای از قدرت و امنیت ملی ما است.
جهل زدایی رسالت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی دادستان کل کشور صبح امروز در همایش سراسری ستادهای دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان این‌که آمران به معروف و ناهیان از منکر در جایگاه خلافت الهی عمل می کنند، اظهار داشت: دلیل این‌که امر به معروف و نهی از منکر تا این حد ارزشمند است آن است که آمر به معروف باید موانع بسیاری را برای تبلیغ دین خداوند پشت سر بگذارد.

 

وی با بیان این‌که بزرگ‌ترین مؤلفه قدرت و امینت ما مردم هستند، افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با قدرت و حرکت مردم عقب نشینی کرده اند و این اجتماع عظیم جلوه ای از قدرت و امنیت ملی ما است؛ اجتماعات فقط ٢٢ بهمن و ایام خرداد نیست، منظور همه اجتماعات ملی و مذهبی مردمی ما است.

 

دادستان کل کشور تأکید کرد: منافع بسیاری برای سرمایه گذاری در این اجتماعت مردمی وجود دارد که باید از آن ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرد. این منافع حاصل اراده انسان هایی است که برای قانون خدا تلاش می کنند.

 

وی با بیان این‌که جهل زدایی رسالت انقلاب اسلامی است، ‌تصریح کرد: در حرکت تبلیغی راهپیمایی 22 بهمن با یک جریان جاهل روبرو هستیم. شما در این اجتماع میلیونی گرفتار یک جهالت جهانی هستید، ‌جریان جاهلیت مدرنی که در پوشش دانش،‌ رسانه و قدرت در حال حرکت بر ضد انقلاب اسلامی ایران است؛ وظیفه مردم ما بیدارسازی این جریان با حضور پرشور خود است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: برای مقابله با این جریان جاهلیت نیاز به پشتوانه ای دارد که باید ٣ مؤلفه اصلی جذابیت علمی، عزم عملی و نگاه عمیق به آینده بهره‌مند باشد؛ این کارها نیاز به اتاق فکر و یک برنامه ریزی دقیق نیز دارد. امیدواریم این حرکت که از سوی شورای هماهنگی تدوین شده است با موفقیت انجام شود که از رسالت این شورا شناخت ظرفیت ها و روی کار آوردن آن ها است.

 

دادستان کل کشور در پایان سخنانش با تأکید بر این‌که پیام رهبری از پیام امام به گورباچف کمتر نیست، ‌گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی یک حرکت سنجیده و بجا بود و من امیدوارم این پیام سبب بیدار شدن ذهن جوانان ملل مختلف شود./814/پ202/ب4

ارسال نظرات