۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۴۲۸۱۳
رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان:

دهه فجر نباید تنها در برگزاری جشن و شادی خلاصه شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: دهه فجر نباید تنها در برگزاری جشن و شادی خلاصه شود، بلکه باید همراه با روشنگری و تبیین حقایق برای نسل جوان صورت گیرد تا آیندگان پیشرفت کشور در طول سال های پس از پیروزی انقلاب را درک کنند.
حجت الاسلام رضوي، رييس اداره تبليغات اسلامي آبادان

حجت الاسلام سیدفخرالدین رضوی پور، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان،  با بیان این که گرامی‎داشت دهه فجر وظیفه ای همگانی است، اظهار داشت: دهه فجر متعلق به گروه و یا گرایش خاصی نیست و باید همگان جهت گرامیداشت آن برنامه ریزی کنند.

رییس تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: دلیل این‎که موضوع دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی است بر همه افراد حقیقی و حقوقی واجب است که آن را گرامی بدارند.

وی با بیان این که دستگاه های اجرایی باید وظیفه خود را زمینه گرامی‎داشت ایام الله دهه فجر ایفا کنند، گفت: برخی از دشمنان داخلی و خارجی تلاش می کنند انقلاب اسلامی ایران را به فراموشی بسپارند و این دسیسه ها، وظیفه متعهدان به انقلاب و نظام را دوچندان می کند.

حجت الاسلام رضوی پور با اشاره به اهمیت گرامی‎داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان به نوعی تقویت ریشه های انقلاب اسلامی ایران است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان بصیرت دینی و ولایت‌مداری را از ویژگی های پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا آن هنگام که جامعه و ملت اسلامی حول قرآن و ولایت ‌فقیه حرکت کنند دشمنان و توطئه‌های آنها هرگز بر امت اسلامی رخنه نمی‌کند.

وی با بیان این که زنده نگه داشتن خون شهدا سبب بیداری اسلامی در کشورهای دیگر شده است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سخنان خود بارها بر صدور انقلاب اسلامی تأکید داشتند و امروزه شاهد به ثمر نشستن صدور آن هستیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان در پایان تصریح کرد: دهه فجر نباید تنها در برگزاری جشن و شادی خلاصه شود، بلکه باید همراه با روشنگری و تبیین حقایق برای نسل جوان صورت گیرد تا آیندگان پیشرفت کشور در طول سال های پس از پیروزی انقلاب را درک کنند./9464/ت303/ب2

ارسال نظرات