۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۲۴۲۹۰۱
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

گرامی داشت دهه فجر سبب تحکیم پایه های نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که زنده نگه داشتن حوادث دوران انقلاب و همچنین عبرت گرفتن از آن ها سبب تحکیم پایه ها و مسیر نظام می شود، گفت: همه افراد در برابر انقلاب مسؤول هستند و وظیفه آنان ادا کردن دین خود به نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه یک شنبه، 5 بهمن ماه، در نشست ائمه جمعه این استان، از ابراز همدردی گروه های گوناگون مردمی این استان در سوگ از دست دادن والده خود تشکر کرد.
 
امام جمعه شهرکرد به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و با تأکید بر تلاش همه جانبه برای گرامی داشت این روزهای تاریخی و بزرگ، اظهار داشت: از آن جایی حوادث و اتفاقات آن زمان سراسر عبرت و چراغ راه ملت است؛ بنابراین باید بکوشیم که آن روزها زنده نگه داشته شود.
 
این مقام مسؤول با بیان این که زنده نگه داشتن حوادث دوران انقلاب و همچنین عبرت گرفتن از آن ها سبب تحکیم پایه ها و مسیر نظام می شود، تصریح کرد: همه افراد در قبال انقلاب و نظام مسؤول هستند و وظیفه دارند که دین خود را به این نظام ادا کنند که پرفروغ نگه داشتن چراغ راه انقلاب، یکی از راه های ادای دین است.
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که بازگو کردن حوادث و اتفاقات آن دوران برای نسل جوان مهم ترین عامل حرکت رو به جلو نظام می شود، گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه اسلامی این است که جوانان را نسبت به فتنه هایی که از با شکل گیری این انقلاب آغاز شده است و هم اکنون نیز ادامه دارد، هوشیار سازیم.
 
وی با تأکید بر این که باید نسل جوان را نسبت به چهره واقعی امام راحل و رهبری آگاه ساخت، ابراز داشت: جوانان باید بدانند که امام و رهبری هیچ گاه در برابر دشمن سر تسلیم فرود نیاوردند و حاضر به سازش با غرب و آمریکا نشدند و این نیاز امروز کشور ما است که متأسفانه نسبت به آن غافل هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که راه این انقلاب همان راه امام و رهبری است، تصریح کرد: به یقین اگر در راه دیگری به جز این راه قدم بگذاریم، نمک خوردن و نمکدان شکستن است.
 
رییس شورای استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که ولایت فقیه شاخص اصلی است که فاصله گرفتن از آن سبب نابودی انسان در هر جایگاهی می شود، خاطرنشان کرد: مراقب گرایش ها و مواضع خود باشیم و همه امور خود را با فرمایشات و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب بسنجیم؛ چرا که معیار تنها ولایت است.
 
این مقام مسؤول امید بخشی به مردم را محور فعالیت های ستاد دهه فجر بیان کرد و افزود: یکی از مهم ترین نیازهایی که در روند حرکت رو به جلو نظام بسیار مورد نیاز و ضروری است، امیدوار کردن مردم است.
 
مسؤولان بجای امید کاذب دادن به مردم از همه ظرفیت های کشور استفاده کنند
 
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که مسؤولان نباید به مردم امید کاذب بدهند؛ چرا که سبب سرخوردگی می شود، ابراز داشت: خوشبختانه برای امید واقعی به مردم بخشیدن، ظرفیت های بسیاری در کشور وجود دارد که همه دولت ها نیز از این ظرفیت ها استفاده کرده اند./9457/پ202/ب2
ارسال نظرات